Strona 1 z 1

DELL INSPIRON 3542 - Nieudany reset do ustawień początkowych

: 12 paź 2018, 23:41
autor: bnjm
Witam, chciałem przywrócić laptopa do ustawień początkowych Windows 10. Niby wszystko poszło tak jak trzeba, pokazuje się ekran ustawień regionalnych, wybieram poszczególne opcje, daję dalej, a następnie widnieje komunikat:

Dlaczego mój komputer został uruchomiony ponownie?
Wystąpił problem, który uniemożliwia nam przygotowanie Twojego komputera do działania, ale sądzimy, że aktualizacja pomoże go rozwiązać. Jak pobrać aktualizację:
1. Upewnij się, że komputer jest podłączony do zasilania
2. Jeśli ten komputer używa sieci Wi-Fi, wybierz pozycję Dalej, aby skorzystać z instrukcji nawiązywania połączenia z sięcią Wi-Fi.
3. Jeśli ten komputer nie używa sieci Wi-Fi, włóż kabel sieciowy, aby połączyć się z siecią przewodową, i wybierz pozycję Dalej.
4. Po nawiązaniu połączenia wybierz pozycję Dalej, co spowoduje zainstalowanie aktualizacji.



Wybieram obojętnie czy Wi-Fi czy kabel LAN, niby coś się robi, ale w końcu laptop się resetuje i zapętla powracając znów do poprzedniego punktu z ustawieniami regionalnymi.

Na dysku sa wszystkie partycje systemowe i recovery, więc nie wiem w czym problem. Mam pytanie, jestem trochę zielony w DELL-ach, czy gdybym zainstalował na nowo system na partycji OS, to potrzebny byłby nowy klucz, czy DELL ma zapisane klucze w BIOSIE? Ewentualnie czy jest jakiś inny sposób na zrobienie recovery w laptopach DELL?

Re: DELL INSPIRON 3542 - Nieudany reset do ustawień początkowych

: 13 paź 2018, 19:21
autor: piotr_solek
Z mojego skromnego doświadczenia, robienie recovery, na tak "skopanym" systemie, jak Win10, mija się z celem. To nic innego, jak powtórna instalacja (uproszczona). Jednakże, wszystkie te ich (microsoft) poprawki (aktualizacje) powodują , że "recovery" przestaje być aktualne. Czyli w skrócie... z nowszej wersji, lądujemy na starą i przechodzimy przez proces aktualizacji, do najnowszej kompilacji, narażając się, w jakimś momencie, na problemu niebieskiego ekranu .

Klucz dla maszyny jest zarejestrowany. Ale musi być ta sama wersja (Pro , Home itp ). Nie pamiętam czy język ma znaczenie..