DELL i MICROSOFT - czerwone produkty ratują Afrykę
: 29 lip 2008, 11:33
Pod koniec stycznia 2008 roku Dell włączył do swojej oferty nową serię eleganckich i modnych produktów, których zakup wspiera finansowo akcję eliminacji AIDS w Afryce.
Wybór stylowego Della z “czerwonej serii”, wyposażonego w specjalną edycję Windows Vista Ultimate (PRODUCT) RED to prosta decyzja umożliwiająca ludziom z całego świata bezpośredni wpływ na ratowanie wielu żyć.
Marka (RED), zainicjowana w 2006 roku między innymi przez Bono z zespołu U2, ma na celu zjednoczenie producentów i konsumentów w walce przeciwko AIDS w Afryce. Do tej pory partnerzy (RED) ofiarowali fundacji Globar Fund ponad 57 milionów dolarów. Obecnie projekt realizowany jest w krajach takich jak Rwanda, Suazi, Ghana oraz w enklawie RPA - Lesotho.
Seria (PRODUCT) RED:
XPS™ One (PRODUCT) RED
Elegancki, prosty i zajmujący niewiele przestrzeni XPS One łączy multimedialne przetwarzanie danych z telewizją HD i rozrywką.
80$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
XPS™ M1330 (PRODUCT) RED
Ważący poniżej 2 kilogramów, ultra-cienki (niecałe 2,5 cm) XPS M1330 cechuje pełnowymiarowa klawiatura, 13,3 calowy ekran i wbudowane Wi-Fi.
50$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
XPS™ M1530 (PRODUCT) RED
Modny i elegancki 15.4 calowy notebook wyposażony między innymi we wbudowaną kamerę internetową oraz czytnik lini papilarnych.
50$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
948 Drukarka All-in-One (PRODUCT) RED
Drukarka 948 łączy w sobie faks, skaner, ksero oraz możliwość wydruku zdjęć i dokumentów – także bez połączenia z komputerem.
5$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
Więcej informacji: http://www.dell.com/content/products/features.aspx/featured_red_deal?c=us&cs=19&l=en&s=dhs
Źródło: http://www.joinred.com/news/press-release.asp?01242008
Wybór stylowego Della z “czerwonej serii”, wyposażonego w specjalną edycję Windows Vista Ultimate (PRODUCT) RED to prosta decyzja umożliwiająca ludziom z całego świata bezpośredni wpływ na ratowanie wielu żyć.
Bill Gates, prezes firmy Microsoft pisze:Kampania (RED) to doskonałe rozwiązanie by konsumenci swoim zakupem przyczynili się do pozytywnych zmian na świecie. Cieszymy się, że Windows Vista Ultimate (PRODUCT) RED może być silnikiem tych zmian.
Marka (RED), zainicjowana w 2006 roku między innymi przez Bono z zespołu U2, ma na celu zjednoczenie producentów i konsumentów w walce przeciwko AIDS w Afryce. Do tej pory partnerzy (RED) ofiarowali fundacji Globar Fund ponad 57 milionów dolarów. Obecnie projekt realizowany jest w krajach takich jak Rwanda, Suazi, Ghana oraz w enklawie RPA - Lesotho.
Michael Dell, założyciel i prezes firmy DELL pisze:Akcja RED namacalnie wpływa na ludzi żyjących z AIDS w Afryce. Widzieliśmy już, jaki wpływ mają komputery na utrzymywanie kontaktów międzyludzkich, ale z (RED) sprzedaż produktów ma bezpośredni wpływ na utrzymywanie ludzi przy życiu. Jesteśmy dumni z uczestniczenia w takiej inicjatywie.
Seria (PRODUCT) RED:
XPS™ One (PRODUCT) RED
Elegancki, prosty i zajmujący niewiele przestrzeni XPS One łączy multimedialne przetwarzanie danych z telewizją HD i rozrywką.
80$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
XPS™ M1330 (PRODUCT) RED
Ważący poniżej 2 kilogramów, ultra-cienki (niecałe 2,5 cm) XPS M1330 cechuje pełnowymiarowa klawiatura, 13,3 calowy ekran i wbudowane Wi-Fi.
50$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
XPS™ M1530 (PRODUCT) RED
Modny i elegancki 15.4 calowy notebook wyposażony między innymi we wbudowaną kamerę internetową oraz czytnik lini papilarnych.
50$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
948 Drukarka All-in-One (PRODUCT) RED
Drukarka 948 łączy w sobie faks, skaner, ksero oraz możliwość wydruku zdjęć i dokumentów – także bez połączenia z komputerem.
5$ z zakupu przekazywane jest fundacji Global Fund.
Więcej informacji: http://www.dell.com/content/products/features.aspx/featured_red_deal?c=us&cs=19&l=en&s=dhs
Źródło: http://www.joinred.com/news/press-release.asp?01242008