Aplikacje
SuportAssist i Dell Command Update mają problemy z systemem lub odwrotnie /Windows10/. Można to obserwować w podglądzie wydarzeń.
Np.:
<Exception><Type>System.Net.WebException</Type><Message><![CDATA[Nie można rozpoznać nazwy zdalnej: 'downloads.dell.com']]></Message><Source><![CDATA[System]]></Source><StackTrace><![CDATA[ w System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
w eSupport.Common.Client.Core.DownloadHelper.c7830ac1bc4e91dab8bde579f211f329c(String c8673d9709497f3c74ce807a680598785, String c91396822be155ce2c311fce26d8381b0, String c4f92ed345e3cbb336c52d8fa69d33697)]]></StackTrace><SysInfo STag="JJ0YVZ1" SMBIOSMajVer="2" SMBIOSMinVer="7" SMBIOSBIOSVer="A25" SMBIOSPresent="True" Rel_Date="20180201000000.000000+000" DSDVersion="" Vendor="Dell Inc." PName="Latitude E7240" Ident_Num="DESKTOP-QUIGHO5" TimeZone="(UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb" OSName="Microsoft Windows 10 Pro"/><HostIP>127.0.0.1</HostIP></Exception>