Strona 1 z 1

Gwarancja (format laptopa)

: 06 wrz 2011, 16:47
autor: Dodek
Witam..
Od 2tyg mam problem z moim laptopem (Dell XPS L502x)
Problem polega na tym ze moj komputer gubi pakiety : (Ruter D-Link DI-524)
I zadzwonilem do gosci od rutera i powiedzieli mi ze to komputer.... :(
I zaproponowali format... ale.... jak kupowalem kumputer dokupilem tez gwarancje i dowiedzialem sie ze po formacie gwarancja wygasnie :( no to mili panstwo chcialbym sie upewnic czy to prawda..
Dziekuje za szybkie odp.

Re: Gwarancja (format laptopa)

: 06 wrz 2011, 18:48
autor: duszek
Kupując laptopa miałeś gwarancję od razu (pod warunkiem, że to nowy laptop), więc mamy rozumieć, że dokupiłeś powiększoną gwarancję. Gwarancja nie obejmuje oprogramowania, a jedynie sprzęt. Serwisantów nie obchodzi co jest na komputerze, a jedynie co w środku. Na przyszłość radzę czytać warunki umowy, bo sprzedawcy w sklepach nie znają się na rzeczy, nawet nie wiedzą jak wygląda jaki model laptopa i co ma w środku.

Re: Gwarancja (format laptopa)

: 06 wrz 2011, 19:37
autor: Dodek
Ja obstawiam jednak karte sieciowa :( a gwarancje dokupilem internacjonalna poniewaz komputer zostal kupiony we wloszech....

Re: Gwarancja (format laptopa)

: 07 wrz 2011, 21:04
autor: duszek
A Dell nie ma fabrycznie międzynarodowych? To nie zmienia faktu, że gwarancja nie obejmuje oprogramowania.