Strona 1 z 1
Ignorancja Della i jego serwisu
: 01 lis 2016, 15:14
autor: KIKA
Witam. Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie i rozczarowanie firmą Dell i jej serwisem. Oddałem laptopa w czasie trwania okresu gwarancyjnego do wymiany niedziałającego poprawnie wifi. Laptop wrócił do mnie z naprawioną usterkę, ale też z przeinstalowanym systemem na którym brak jest partycji Recovery (przywracanie ustawień początkowych) mam tylko obraz systemu ale jest to obraz z moimi ustawieniami, hasłami i po przywracaniu systemu automatycznie jest to wszystko instalowane : moje hasło do logowania się przy uruchamianiu laptopa lub połączone moje WiFi itp. Próba oddania ponownie laptopa do serwisu i wgrania fabrycznego oprogramowania Dell nie powiodła się, serwisant nawet nie chciał, aby laptopa był do nich wysłany, odmówił przysłania kuriera. Ludek z serwisu Della mieszczącego się w Bratysławie powiedział, że nie jest w gestii serwisu instalowanie oprogramowania takiego jakie jest zainstalowane po zakupie laptopa, mogą to zrobić, ale oczywiście odpłatnie, to samo usłyszałem w czasie rozmowy z pomocą techniczną Della. Dodam że pan na infolinii bardzo nieprzyjemny i niechętny do pomocy więc zostałem z laptopem bez możliwości przywrócenie do ustawień fabrycznych. Nie polecam nikomu sprzętu firmy Dell, a tym bardziej oddawania laptopa do naprawy gwarancyjnej ponieważ bez potrzeby reinstalują (formatują) dysk, a co jeszcze ciekawe ludek z serwisu powiedział do mnie że to ja sam musiałem usunąć partycje recovery. Pozdrawiam
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 01 lis 2016, 17:01
autor: AMSO
Mylisz z lekka pojęcia moim zdaniem Dell to sprzęt Microsoft to system. Dwa niezależne podmioty. Kupujesz Laptopa Dell z systemem operacyjnym Microsoft Windows myślisz, że czemu tak to rozdzielają w reklamach? To jakby kupować chrupki kukurydziane i mleko razem tworzą jedność, a jednak mleko jest czyjeś a płatki innej firmy. To nie jest ich system oni go nie produkują wgrywają maja różne kompilacje itp. Żaden serwis nie gwarantuje, że dane zostaną i zostaną przywrócone. Ja jak oddałem Xbox One na naprawę to wszystkie gry i dane zostały usunięte i rozumiem to. Możesz spróbować napisać do Della o nośniki do swojego komputerka być może wyślą lub pomogą. Poza tym ja to bym się cieszył na Twoim miejscu, gdyż czysty system jest najlepszy uwierz mi
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 02 lis 2016, 14:15
autor: piotr_solek
Dodam tylko, że dla nowych modeli Dell udostępnia system do pobrania dostępny po wpisaniu service tag wybraniu odpowiedniej zakładki. Oczywiście nie ma tam wszystkich systemów Windows i wymaga to trochę czasu na pobranie i przygotowania nośnika do instalacji.
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 03 lis 2016, 12:45
autor: KIKA
Witam, brak jest obrazu odzyskiwania systemu Windows dla mojego laptopa. Problem tkwi w tym jak będę chciał odsprzedać lapka to na nim nie ma czystego obrazu odzyskiwania systemu, tylko jakiś obraz z zapamiętanymi hasłami do logowania się do laptopa, połączone wifi i jakieś tam moje piki na pulpicie. Pozdrawiam.
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 03 lis 2016, 12:53
autor: piotr_solek
Dane można usunąć manualnie przez format lub wyciągnąć dysk i fizycznie go zniszczyć co robi wiele firm. Zgadzam się, że to małe utrudnienie.
Inna sprawa, że nie mam możliwości wglądu czy to faktycznie fabryczny obraz (w co wątpię) czy też przywrócono tylko dane (z utworzonego wcześniej punktu przywracania).
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 03 lis 2016, 13:14
autor: KIKA
Przywracam aplikacją dell backup and recovery i wybieram ,, obraz fabryczny " i po procesie przywracania są te moje ustawienia, a jak można wyrzucić z komputera ten obraz? bo zrobiłbym to chętnie bez szkody dla działania laptopa.
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 03 lis 2016, 18:44
autor: piotr_solek
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 04 lis 2016, 09:24
autor: KIKA
Wszystko fajnie, ale tworzy mi na zewnętrznym dysku nośniki odzyskiwania stanu fabrycznego z tymi moimi ustawieniami.
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 05 lis 2016, 00:35
autor: piotr_solek
Bo masz pewnie zaznaczone by kopia uwzględniala foldery osobiste.
Re: Ignorancja Della i jego serwisu
: 05 lis 2016, 10:14
autor: KIKA
Nie mam zaznaczone utworzyło sobie kopię po pierwszym uruchomieniu laptopa gdy wrócił z serwisu z moimi ustawieniami.