Termin upływu gwarancji
: 13 paź 2016, 11:35
Witam,
Na moim statusie gwarancji data zakończenia widnieje jako 03.07.2018, data rozpoczęcia 02.04.2016. Domyślam się oczywiście skąd te daty. I dla tych osób, które kupią komputer krótko po dacie produkcji lub dacie wysłania do Polski jest fajnie, bo mają dodatkowe miesiące (max trzy) gwarancji. Ale ja kupiłem fizycznie laptop w sklepie we wrześniu 2016 i chciałbym, żeby czas gwarancji także wynosił te obowiązkowe dwa lata i był formalnie zapisany. Czytałem już, że niby trzeba w razie potrzeby przedstawić rachunek z datą zakupu. Ale jako, że lubię porządek chciałbym, żeby właściwa data była podawana także na stronie Della, po wpisaniu mojego kodu. Teraz to może i nie ma znaczenia, ale mam pewne obawy, że w razie potrzeby skorzystania gwarancji w dalszej przyszłości otrzymam komunikat, że gwarancja wygasła, bo będzie to po 03.07.2018 i zacznie się przepychanka. W życiu zdarzają się przeróżne sytuacje i np. utracę bezpowrotnie rachunek.
Dlatego mam pytanie, czy pomoc techniczna Della może wprowadzić taką zmianę terminu gwarancji jak im prześlę kopię rachunku do swoich danych? Czy też może nie, bo to co zapisali w fabryce jest niezmienne?
Dowiedzieć się tego przez telefon nie można - na numerze pomocy 225795700 wisiałem kilka razy po 20 minut i odpuściłem.
Dziękuję za odpowiedzi
Na moim statusie gwarancji data zakończenia widnieje jako 03.07.2018, data rozpoczęcia 02.04.2016. Domyślam się oczywiście skąd te daty. I dla tych osób, które kupią komputer krótko po dacie produkcji lub dacie wysłania do Polski jest fajnie, bo mają dodatkowe miesiące (max trzy) gwarancji. Ale ja kupiłem fizycznie laptop w sklepie we wrześniu 2016 i chciałbym, żeby czas gwarancji także wynosił te obowiązkowe dwa lata i był formalnie zapisany. Czytałem już, że niby trzeba w razie potrzeby przedstawić rachunek z datą zakupu. Ale jako, że lubię porządek chciałbym, żeby właściwa data była podawana także na stronie Della, po wpisaniu mojego kodu. Teraz to może i nie ma znaczenia, ale mam pewne obawy, że w razie potrzeby skorzystania gwarancji w dalszej przyszłości otrzymam komunikat, że gwarancja wygasła, bo będzie to po 03.07.2018 i zacznie się przepychanka. W życiu zdarzają się przeróżne sytuacje i np. utracę bezpowrotnie rachunek.
Dlatego mam pytanie, czy pomoc techniczna Della może wprowadzić taką zmianę terminu gwarancji jak im prześlę kopię rachunku do swoich danych? Czy też może nie, bo to co zapisali w fabryce jest niezmienne?
Dowiedzieć się tego przez telefon nie można - na numerze pomocy 225795700 wisiałem kilka razy po 20 minut i odpuściłem.
Dziękuję za odpowiedzi