Uszkodzona matryca
: 02 cze 2016, 11:08
Witam,
jestem tutaj na forum po raz pierwszy i bardzo proszę o podpowiedź. Złożyłem reklamację na laptop dell z tytułu rękojmi ze względu na martwe piksele oraz wyraźne przebarwienia matrycy. Moim zdaniem wada jest tak oczywista, że jak dostałem odpowiedź, że wszystko jest zgodne z umową, nie widać żadnych wad i moje roszczenia są bezpodstawne to byłem w dużym szoku. Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w podobnym temacie i mógłby mi coś podpowiedzieć jak powinienem się teraz zachować. Będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam Artur
jestem tutaj na forum po raz pierwszy i bardzo proszę o podpowiedź. Złożyłem reklamację na laptop dell z tytułu rękojmi ze względu na martwe piksele oraz wyraźne przebarwienia matrycy. Moim zdaniem wada jest tak oczywista, że jak dostałem odpowiedź, że wszystko jest zgodne z umową, nie widać żadnych wad i moje roszczenia są bezpodstawne to byłem w dużym szoku. Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w podobnym temacie i mógłby mi coś podpowiedzieć jak powinienem się teraz zachować. Będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam Artur