DELL INSPIRION N5050, problem z gwarancją.
: 22 cze 2015, 13:48
Witam.
Kupiłem laptopa DELL INSPRION N5050 w dniu 04-02-2014 w sklepie komputerowym. Wczoraj podczas oglądania filmu laptop po prostu się wyłączył. Nie był gorący,wcześniej wszystko było OK, po prostu umarł. Wszedłem dziś więc na stronę DELL'a by sprawdzić gwarancję , wpisałem kod serwisowy i zobaczyłem coś takiego.
Data wysyłki: stycznia 22, 2012
Kraj: Polska
Serwis CAR
Dostawca DELL
Data początkowa stycznia 22, 2012
Data zakończenia kwietnia 21, 2014
I z tego wynika ,że gwarancje firmy DELL na laptopa od mojego zakupu miałem tylko przez około 2 miesiące?
Posiadam paragon ze sklepu z datą zakupu laptopa, czy powinienem się tam zgłosić?
Dziękuję za pomoc.
Kupiłem laptopa DELL INSPRION N5050 w dniu 04-02-2014 w sklepie komputerowym. Wczoraj podczas oglądania filmu laptop po prostu się wyłączył. Nie był gorący,wcześniej wszystko było OK, po prostu umarł. Wszedłem dziś więc na stronę DELL'a by sprawdzić gwarancję , wpisałem kod serwisowy i zobaczyłem coś takiego.
Data wysyłki: stycznia 22, 2012
Kraj: Polska
Serwis CAR
Dostawca DELL
Data początkowa stycznia 22, 2012
Data zakończenia kwietnia 21, 2014
I z tego wynika ,że gwarancje firmy DELL na laptopa od mojego zakupu miałem tylko przez około 2 miesiące?
Posiadam paragon ze sklepu z datą zakupu laptopa, czy powinienem się tam zgłosić?
Dziękuję za pomoc.