Usługi serwisowe DELL
: 28 maja 2015, 13:46
C&R (Collect & Return) lub “Odbiór i zwrot” – podstawowa usługa gwarancyjna, która obejmuje odbiór sprzętu przez kuriera, naprawę w centrum serwisowym Dell i zwrot systemu w ciągu dziesięciu dni roboczych, po zakończeniu diagnozowania problemu za pośrednictwem infolinii, gdy technik Dell stwierdzi i wprowadzi do bazy danych informacje o awarii systemu w zależności od dostępności części. (maksymalnie 30 dni).
Obowiązki klienta
Aby firma Dell mogła wypełnić swoje zobowiązania świadczenia pomocy technicznej, Klient powinien:
• Podać numer seryjny systemu, którego dotyczy zapytanie
• Zapewnić firmie Dell pełny, bezpieczny i szybki dostęp do produktów
• W terminie od 2-5 dni od zgłoszenia problemu, po nieudanej próbie jego rozwiązania przez telefon, powiadomić firmę Dell, jeśli nie będzie obecny w wyznaczonym czasie.
• Zapewnić, aby system się znajdował w łatwo dostępnej lokalizacji a pracownikom nie groziło niebezpieczeństwo.
• Bezpłatnie udostępnić firmie Dell sprzęt i usługi słusznie wymagane przez firmę Dell, potrzebne do odpowiedniego wykonania przez nią usług
• Udostępnić na własny koszt zasoby telekomunikacyjne wymagane przez firmę Dell do wypełnienia zobowiązań oraz do testów, działań diagnostycznych i napraw.
• Utrzymywać pełne kopie bezpieczeństwa oprogramowania i danych zgodnie z najlepszymi zasadami postępowania i w każdej chwili przed zwróceniem się do firmy Dell z prośbą o wykonanie usług.
• Potwierdzić swoją odpowiedzialność za przywrócenie własnych aplikacji po wykonaniu usług.
• Informować firmę Dell o każdym przemieszczeniu systemu.
• Przeprowadzić inne czynności, które mogą być wymagane do jak najlepszego wykonania usługi przez firmę Dell
NBD (Next Business Day) lub Serwis u Klienta – w razie wystąpienia awarii systemu w ramach usługi Serwis u Klienta firmy Dell do klienta wysyłany jest technik serwisowy i zapewniana jest bezpłatna usługa i części.
Wymiana części przez inżyniera – firma Dell w ustalonym terminie (we wskazanym dniu i ramach czasowych) wyśle na miejsce inżyniera serwisowego z częścią zamienną w ciągu od 2 do 5 dni po nieudanej próbie rozwiązania problemu przez telefon. Po przybyciu do Klienta inżynier zainstaluje i przetestuje część zamienną. Inżynier uzyska od klienta potwierdzenie wykonania naprawy.
Wymiana części przez klienta – firma Dell może wysłać bezpośrednio do Klienta nową cześć, którą można z łatwością wymienić za uszkodzoną. Części są określane przez technika firmy Dell podczas diagnozowania problemu. Należą do nich monitory, myszy, klawiatury do komputerów stacjonarnych, baterie do notebooków, zasilacze sieciowe itd.
Obowiązki klienta
Aby firma Dell mogła wypełnić swoje zobowiązania świadczenia pomocy technicznej, Klient powinien:
• Podać numer seryjny systemu, którego dotyczy zapytanie
• Zapewnić firmie Dell pełny, bezpieczny i szybki dostęp do produktów
• W terminie od 2-5 dni od zgłoszenia problemu, po nieudanej próbie jego rozwiązania przez telefon, powiadomić firmę Dell, jeśli nie będzie obecny w wyznaczonym czasie.
• Zapewnić, aby system się znajdował w łatwo dostępnej lokalizacji a pracownikom nie groziło niebezpieczeństwo.
• Bezpłatnie udostępnić firmie Dell sprzęt i usługi słusznie wymagane przez firmę Dell, potrzebne do odpowiedniego wykonania przez nią usług
• Udostępnić na własny koszt zasoby telekomunikacyjne wymagane przez firmę Dell do wypełnienia zobowiązań oraz do testów, działań diagnostycznych i napraw.
• Utrzymywać pełne kopie bezpieczeństwa oprogramowania i danych zgodnie z najlepszymi zasadami postępowania i w każdej chwili przed zwróceniem się do firmy Dell z prośbą o wykonanie usług.
• Potwierdzić swoją odpowiedzialność za przywrócenie własnych aplikacji po wykonaniu usług.
• Informować firmę Dell o każdym przemieszczeniu systemu.
• Przeprowadzić inne czynności, które mogą być wymagane do jak najlepszego wykonania usługi przez firmę Dell
NBD (Next Business Day) lub Serwis u Klienta – w razie wystąpienia awarii systemu w ramach usługi Serwis u Klienta firmy Dell do klienta wysyłany jest technik serwisowy i zapewniana jest bezpłatna usługa i części.
Wymiana części przez inżyniera – firma Dell w ustalonym terminie (we wskazanym dniu i ramach czasowych) wyśle na miejsce inżyniera serwisowego z częścią zamienną w ciągu od 2 do 5 dni po nieudanej próbie rozwiązania problemu przez telefon. Po przybyciu do Klienta inżynier zainstaluje i przetestuje część zamienną. Inżynier uzyska od klienta potwierdzenie wykonania naprawy.
Wymiana części przez klienta – firma Dell może wysłać bezpośrednio do Klienta nową cześć, którą można z łatwością wymienić za uszkodzoną. Części są określane przez technika firmy Dell podczas diagnozowania problemu. Należą do nich monitory, myszy, klawiatury do komputerów stacjonarnych, baterie do notebooków, zasilacze sieciowe itd.