Strona 1 z 1
Jak to jest z gwarancją ?
: 27 paź 2010, 18:26
autor: arecki
Witam wszystkich forumowiczów, jestem "świeżakiem" na forum i mam jak dla mnie nurtujące mnie pytanie a mianowicie Jaką mam gwarancję na lapka?. Pytanie wyda wam się napewno dziwne ale przy zakupie (sklep EuroAGD - internet) nie otrzymałem żadnej gwarancji "papierowej" a na stronie Dell nie bardzo mogę się połapać i jak to sprawdzić.
Jak możecie coś "podsunąć" to z góry dziękuję.
Re: Jak to jest z gwarancją ?
: 02 lis 2010, 12:25
autor: DELLMania
Każdy laptop Dell ma service tag. Na tej podstawie możesz zobaczyć jaka masz gwarancję.
Re: Jak to jest z gwarancją ?
: 30 lis 2010, 16:20
autor: orzelek
Witam serdecznie
Miesiac temu kupilam Dell Inspiron za granica( dokladnie na Cyprze). Dostalam rachunek ze sklepu komputerowego ( na ktorym nakleili prostokat z wydrukowanym napisem:
Dell Inspiron M5010 Lotus Pink Notebook s/n: FOSHHL1
3 year hardware warranty -AK 12005551
Czy jak wroce do Polski i komp bedzie potrzebowal serwisu to ten dowod zakupu wystarczy ??
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Re: Jak to jest z gwarancją ?
: 30 lis 2010, 22:33
autor: DELLMania
Tak, ale musisz zgłosić zmianę miejsca sprzętu. Zgłasza się to dzwoniąc na serwis Dell.