Doświadczenie z ProSupport
: 13 lut 2025, 10:42
Cześć
Jakie macie obecnie doświadczenie z serwisem Dell Pro Support?
Pytam, bo moje zgłoszenie jest obsługiwane już trzeci miesiąc. Serwisanci wymieniali części ale najwidoczniej na kolejne nie w pełni sprawdzone i generalnie lekceważą problem.
Moje doświadczenie z przed paru lat jest bardzo pozytywne. To był najlepszy serwis na świecie, nigdy nie czekałem dłużej niż 24h i wszystko było zrobione bez problemu a teraz to nie ma prawa się nazywać nawet Basic Support tylko "Jak przyjdzie nam ochota to naprawimy"
Od 19lat pracuję z Dellami i je rekomenduję ale ta usługa serwisowa i przeboje z serwisem zmieniła moje zdanie do tego stopnia, że rozważam zmianę dostawcy sprzętu w firmie.
Jakie macie obecnie doświadczenie z serwisem Dell Pro Support?
Pytam, bo moje zgłoszenie jest obsługiwane już trzeci miesiąc. Serwisanci wymieniali części ale najwidoczniej na kolejne nie w pełni sprawdzone i generalnie lekceważą problem.
Moje doświadczenie z przed paru lat jest bardzo pozytywne. To był najlepszy serwis na świecie, nigdy nie czekałem dłużej niż 24h i wszystko było zrobione bez problemu a teraz to nie ma prawa się nazywać nawet Basic Support tylko "Jak przyjdzie nam ochota to naprawimy"
Od 19lat pracuję z Dellami i je rekomenduję ale ta usługa serwisowa i przeboje z serwisem zmieniła moje zdanie do tego stopnia, że rozważam zmianę dostawcy sprzętu w firmie.