Przykre doświadczenia z serwisem
: 30 paź 2020, 11:10
Zakupiony sprzęt: Dell Inspiron 5490 za kwotę 3999zł w sklepie x-kom
Data zakupu: grudzień 2019
Data oddania do serwisu: 6.10.2020
Powód: Laptop niestety został - w niewielkim stopniu, ale jednak - zalany.
Otrzymana informacja - sprzęt zostanie wysłany do autoryzowanego serwisu Dell i cała procedura może potrwać do 3 tygodni. Wyrobili się co do dnia...
Rezultat zlecenia: Naprawa
Uzasadnienie: Wymiana klawiatury, dysku SSD w autoryzowanym serwisie producenta. Urządzenie przywrócono do ustawień fabrycznych. Sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta. Urządzenie przeszło testy serwisowe z wynikiem pozytywnym i jest zgodne ze specyfikacją producenta. Dołączono raport testów serwisowych
Koszt całkowity: 468.25
Otrzymany sms o możliwości odebrania sprzętu: 27.10.2020
Dziękuję niebiosom za to, że sprzęt zweryfikowaliśmy jeszcze w salonie.
Pomijam fakt, że odesłany został w nieoryginalnym pudełku (a na potwierdzeniu przyjęcia serwisowego jak byk zostało zaznaczone: Wyposażenie: Oryginalne opakowanie producenta)
SPRZĘT DOTARŁ PORYSOWANY
Bez zbędnego rozczulania się:
Odmowa odbioru reklamacji. Na pokrywie matrycy w lewym dolnym rogu jest spora ( ok 2-3 cm rysa). Dodatkowo na ekranie (w środkowej części) widoczne rysy w kształcie "krzyża". Dodatkowo z reklamacji laptop wrócił w nieoryginalnym opakowaniu (klient prosi o jego zwrot).
Sklep zawsze wykonuje zdjęcia przy kliencie zanim odbierze od niego sprzęt. Tak było również w tym przypadku. Zrobili zdjęcia i sprzęt wróci ponownie do serwisu....
Rysy w kształcie krzyża? Wygląda to na pozostawienie śrubki/śrubek na klawiaturze podczas zamykania sprzętu. Rysa na pokrywie matrycy? Czy pracownicy serwisu Della nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakość wykonywanej przez nich pracy? Czy sprzęt nie zostaje sprawdzany przed odsyłaniem go do klienta?
Zdaję sobie sprawę, że powód zgłoszenia sprzętu do serwisu wynikał całkowicie z mojej winy i nie mam problemu z poniesieniem kosztów wymiany podzespołów
ALE
to, w jakim stanie sprzęt został zwrócony jest nie do zaakceptowania.
Oraz nie do zaakceptowania jest fakt, że będę zapewne czekać kolejne 3tyg bez potrzebnego mi sprzętu z uwagi na czyjeś NIEDBALSTWO.
Zwracam się z prośbą o udzielenie mi jakichkolwiek wskazówek co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy ktoś może spotkał się z podobnym zdarzeniem?
Data zakupu: grudzień 2019
Data oddania do serwisu: 6.10.2020
Powód: Laptop niestety został - w niewielkim stopniu, ale jednak - zalany.
Otrzymana informacja - sprzęt zostanie wysłany do autoryzowanego serwisu Dell i cała procedura może potrwać do 3 tygodni. Wyrobili się co do dnia...
Rezultat zlecenia: Naprawa
Uzasadnienie: Wymiana klawiatury, dysku SSD w autoryzowanym serwisie producenta. Urządzenie przywrócono do ustawień fabrycznych. Sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta. Urządzenie przeszło testy serwisowe z wynikiem pozytywnym i jest zgodne ze specyfikacją producenta. Dołączono raport testów serwisowych
Koszt całkowity: 468.25
Otrzymany sms o możliwości odebrania sprzętu: 27.10.2020
Dziękuję niebiosom za to, że sprzęt zweryfikowaliśmy jeszcze w salonie.
Pomijam fakt, że odesłany został w nieoryginalnym pudełku (a na potwierdzeniu przyjęcia serwisowego jak byk zostało zaznaczone: Wyposażenie: Oryginalne opakowanie producenta)
SPRZĘT DOTARŁ PORYSOWANY
Bez zbędnego rozczulania się:
Odmowa odbioru reklamacji. Na pokrywie matrycy w lewym dolnym rogu jest spora ( ok 2-3 cm rysa). Dodatkowo na ekranie (w środkowej części) widoczne rysy w kształcie "krzyża". Dodatkowo z reklamacji laptop wrócił w nieoryginalnym opakowaniu (klient prosi o jego zwrot).
Sklep zawsze wykonuje zdjęcia przy kliencie zanim odbierze od niego sprzęt. Tak było również w tym przypadku. Zrobili zdjęcia i sprzęt wróci ponownie do serwisu....
Rysy w kształcie krzyża? Wygląda to na pozostawienie śrubki/śrubek na klawiaturze podczas zamykania sprzętu. Rysa na pokrywie matrycy? Czy pracownicy serwisu Della nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakość wykonywanej przez nich pracy? Czy sprzęt nie zostaje sprawdzany przed odsyłaniem go do klienta?
Zdaję sobie sprawę, że powód zgłoszenia sprzętu do serwisu wynikał całkowicie z mojej winy i nie mam problemu z poniesieniem kosztów wymiany podzespołów
ALE
to, w jakim stanie sprzęt został zwrócony jest nie do zaakceptowania.
Oraz nie do zaakceptowania jest fakt, że będę zapewne czekać kolejne 3tyg bez potrzebnego mi sprzętu z uwagi na czyjeś NIEDBALSTWO.
Zwracam się z prośbą o udzielenie mi jakichkolwiek wskazówek co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy ktoś może spotkał się z podobnym zdarzeniem?