Problem z monitorem po wybudzeniu komputera
: 04 gru 2019, 11:42
Cześć,
Mam 2 problemy z komputerami Dell Optiplex 7060.
1. W pracy używam komputera Dell Optiplex 7060 w konfiguracji: procesor i5-8500, k. graficzna: HD Graphics 630, 32GB RAM, Dysk SSD 512 GB, Windows 10 Pro.
Do komputera na początku były podpięte 2 monitory Dell Dell P2419H poprzez DP.
Niedawno podpięty został 3 monitor ( inny niż pozostałe 2) za pomocą kabla DVI-HDMI.
Ogólnie wszystko działa do pewnego momentu. Gdy komputer przechodzi w tryb uśpienia i jest w tym trybie nim kilka godzin to po wybudzeniu jego działają tylko 2 pierwsze monitory podpięte przez DP. Po restarcie komputera jest nadal brak reakcji trzeciego monitora. 3 monitor zaczyna działać dopiero po wyłączeniu i włączeniu komputera. Co więcej żeby wystąpił problem to komputer musi być w trybie uśpienia przez kilka godzin, ponieważ po godzinie normalnie następuje wybudzenie.
W dodatku inni użytkownicy mający 2 monitory podpięte w tym 1 po DP a drugi przez kabel DVI-HDMI takiego problemu nie mają a przynajmniej nikt nie zgłaszał. Problem najprawdopodobniej pojawia się przy 3 monitorach.
Problem występuje za każdym razem i pojawia się nie tylko u mnie.
Aktualizacja sterowników, flash BIOS nie rozwiązały problemu. System Windows na bieżąco aktualizowany.
2. Drugi problem dotyczy prawie takiego samego komputera z tą różnicą, że jest mniej RAM. Problem polega na tym, że co jakiś czas u użytkowników po przejściu komputera w stan uśpienia przestaje działać klawiatura i myszka. W tej sytuacji występuje to różnie czasowo, nawet kilka minut po przejściu w stan uśpienia. Przepięcie w inny port USB nie pomaga. Jedyna opcja to wyłączenie komputera i włączenie ponowne. U niektórych wystąpiło to 1 raz, u innych występuje co jakiś czas a u niektórych w ogóle problem się nie pojawił. Wszystkie komputery są identyczne. Testowane opcje z planami zasilania typu wyłączenie przechodzenia w stan uśpienia, hibernacji, ustawienie wstrzymania selektywnego USB, wymiany kabli, aktualizacje sterowników nie dały nic. Problem nadal występuje losowo.
Jakieś pomysły?
Pozdrawiam,
Dana
Mam 2 problemy z komputerami Dell Optiplex 7060.
1. W pracy używam komputera Dell Optiplex 7060 w konfiguracji: procesor i5-8500, k. graficzna: HD Graphics 630, 32GB RAM, Dysk SSD 512 GB, Windows 10 Pro.
Do komputera na początku były podpięte 2 monitory Dell Dell P2419H poprzez DP.
Niedawno podpięty został 3 monitor ( inny niż pozostałe 2) za pomocą kabla DVI-HDMI.
Ogólnie wszystko działa do pewnego momentu. Gdy komputer przechodzi w tryb uśpienia i jest w tym trybie nim kilka godzin to po wybudzeniu jego działają tylko 2 pierwsze monitory podpięte przez DP. Po restarcie komputera jest nadal brak reakcji trzeciego monitora. 3 monitor zaczyna działać dopiero po wyłączeniu i włączeniu komputera. Co więcej żeby wystąpił problem to komputer musi być w trybie uśpienia przez kilka godzin, ponieważ po godzinie normalnie następuje wybudzenie.
W dodatku inni użytkownicy mający 2 monitory podpięte w tym 1 po DP a drugi przez kabel DVI-HDMI takiego problemu nie mają a przynajmniej nikt nie zgłaszał. Problem najprawdopodobniej pojawia się przy 3 monitorach.
Problem występuje za każdym razem i pojawia się nie tylko u mnie.
Aktualizacja sterowników, flash BIOS nie rozwiązały problemu. System Windows na bieżąco aktualizowany.
2. Drugi problem dotyczy prawie takiego samego komputera z tą różnicą, że jest mniej RAM. Problem polega na tym, że co jakiś czas u użytkowników po przejściu komputera w stan uśpienia przestaje działać klawiatura i myszka. W tej sytuacji występuje to różnie czasowo, nawet kilka minut po przejściu w stan uśpienia. Przepięcie w inny port USB nie pomaga. Jedyna opcja to wyłączenie komputera i włączenie ponowne. U niektórych wystąpiło to 1 raz, u innych występuje co jakiś czas a u niektórych w ogóle problem się nie pojawił. Wszystkie komputery są identyczne. Testowane opcje z planami zasilania typu wyłączenie przechodzenia w stan uśpienia, hibernacji, ustawienie wstrzymania selektywnego USB, wymiany kabli, aktualizacje sterowników nie dały nic. Problem nadal występuje losowo.
Jakieś pomysły?
Pozdrawiam,
Dana