Dell Vostro 3668MT - BSOD
: 14 lut 2018, 09:01
Witam
Mam następujący problem z desktopem Vostro. Komputer działa (a właściwie działał ) na systemie W10 Pro. Zakupiony został z przeznaczeniem na miniserwer SQL. Aby się zabezpieczyć dodałem dysk w RAID1 z poziomu Windows. Po kilku dniach zaczęły się problemy z bootwaniem. Problem wywołuje sterownik fvevol.sys. I teraz nie wiem czy problemem jest aktualizacja Fall Creators Update czy to, że partycja została zmieniona z podstawowej na dynamiczną. Jeśli zamknę system poleceniem "Zamknij" to komputer startuje normalnie, natomiast jeśli system zostanie wznowiony poleceniem "Uruchom ponownie" to dostaję niebieski ekran z komunikatem, że sterownik fvevol.sys jest przyczyną problemu. Tłumaczenie serwisu Dell było nijakie. Stwierdzili, że skoro komputer przechodzi test diagnostyczny bez błędów to nie jest to wina komputera a systemu Windows, i że najlepiej było by odinstalować poprawki, które ostatnio się zainstalowały z naciskiem na Fall Creators Update, która powoduje problemy u wielu użytkowników ze względu na nie do końca przetestowane sterowniki. To po kiego grzyba sprzedają ludziom nie przetestowany produkt i nie biorą za niego odpowiedzialności. Jak sobie poradzić z tym fantem? Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Mam następujący problem z desktopem Vostro. Komputer działa (a właściwie działał ) na systemie W10 Pro. Zakupiony został z przeznaczeniem na miniserwer SQL. Aby się zabezpieczyć dodałem dysk w RAID1 z poziomu Windows. Po kilku dniach zaczęły się problemy z bootwaniem. Problem wywołuje sterownik fvevol.sys. I teraz nie wiem czy problemem jest aktualizacja Fall Creators Update czy to, że partycja została zmieniona z podstawowej na dynamiczną. Jeśli zamknę system poleceniem "Zamknij" to komputer startuje normalnie, natomiast jeśli system zostanie wznowiony poleceniem "Uruchom ponownie" to dostaję niebieski ekran z komunikatem, że sterownik fvevol.sys jest przyczyną problemu. Tłumaczenie serwisu Dell było nijakie. Stwierdzili, że skoro komputer przechodzi test diagnostyczny bez błędów to nie jest to wina komputera a systemu Windows, i że najlepiej było by odinstalować poprawki, które ostatnio się zainstalowały z naciskiem na Fall Creators Update, która powoduje problemy u wielu użytkowników ze względu na nie do końca przetestowane sterowniki. To po kiego grzyba sprzedają ludziom nie przetestowany produkt i nie biorą za niego odpowiedzialności. Jak sobie poradzić z tym fantem? Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?