Strona 1 z 1

Serwis DELL-a a klient

: 27 lut 2010, 17:46
autor: wiesiek21
Mam Laptopa DELL XPS M1530 na gwarancji miałem niedawno w domu wymianę przez mechanika od DELL-a , Radiator , Napęd i Płytę Główną . Mechanik kazał mi zrobić formata i poszedł sobie .Z tego co zauważyłem Płyta Główna była w otwartym pudełku oraz w otwartej folii.Zgłosiłem do pomocy technicznej na numer telefonu 225795500 że dostałem Płytę używaną to odpowiedzieli że w ramach gwarancji wstawiają używane części . Zawsze myślałem że DELL jest profesjonalną firmą ale to jest bezczelna kradzież i dziadostwo .Kiedy zrobiłem formata , zacząłem wgrywać sterowniki w następującej kolejności : 1 Notebok system software 2.Czipset a dalej wg kolejności pokazał się komunikat:mpnotify.exe - Zły obraz
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam

Re: Serwis DELL-a a klent

: 01 mar 2010, 17:03
autor: DELLMania
Dowiemy się na jaki mail można pisać ewentualne zażalenia.

Re: Serwis DELL-a a klent

: 24 mar 2010, 19:56
autor: OryginalneBaterie
To raczej dziwne,bo co jak co,ale jeśli chodzi o firmę Dell to serwis mają bardzo w porzadku-przynajmniej takie ostatnie słyszałem opinię. Jak ostatecznie skończyła się ta sprawa?

Re: Serwis DELL-a a klent

: 13 kwie 2010, 18:14
autor: KalaSMOKE
wiesiek21 pisze:Mam Laptopa DELL XPS M1530 na gwarancji miałem niedawno w domu wymianę przez mechanika od DELL-a , Radiator , Napęd i Płytę Główną . Mechanik kazał mi zrobić formata i poszedł sobie .Z tego co zauważyłem Płyta Główna była w otwartym pudełku oraz w otwartej folii.Zgłosiłem do pomocy technicznej na numer telefonu 225795500 że dostałem Płytę używaną to odpowiedzieli że w ramach gwarancji wstawiają używane części . Zawsze myślałem że DELL jest profesjonalną firmą ale to jest bezczelna kradzież i dziadostwo .Kiedy zrobiłem formata , zacząłem wgrywać sterowniki w następującej kolejności : 1 Notebok system software 2.Czipset a dalej wg kolejności pokazał się komunikat:mpnotify.exe - Zły obraz
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam


Płyta główna nie była używana jak to napisałeś ze szrotu tylko z REJECTu!!! Wymiana części w DELL odbywa się o ile wiem na zasadach 1:1 czyli płyta po instalacji w obudowie zamieniana jest na płyte z rozbiórki innego komputera który nie był używany.

Re: Serwis DELL-a a klent

: 19 kwie 2010, 10:24
autor: Maciej
Też tak słyszałem. Sprzęty które w fabryce z jakiś powodów nie przeszły testów - np źle poskładane itd - mają w sobie sprawne podzespoły które są wykorzystywane do napraw gwarancyjnych. Bo i dlaczego niby wyrzucać sprawne podzespoły skoro można w ten sposób zmniejszyć koszty serwisu ? Wg mnie to normalne i prawdopodobnie nie tylko Dell z takich rozwiązań korzysta. Myślę że inni producenci również naprawiają popsute podzespoły używając te które mają odzyskane z innych sprzętów - nieużywanych oczywiście - lub po regeneracji - wymiana elementów które ulegają starzeniu itd. Ale tego jak jest w 100 % to możemy się dowiedzieć tylko od osób, które podejmują decyzje w sprawie wymian, napraw itd - czyli nie dowiemy się wcale :)