Serwis DELL-a a klient
: 27 lut 2010, 17:46
Mam Laptopa DELL XPS M1530 na gwarancji miałem niedawno w domu wymianę przez mechanika od DELL-a , Radiator , Napęd i Płytę Główną . Mechanik kazał mi zrobić formata i poszedł sobie .Z tego co zauważyłem Płyta Główna była w otwartym pudełku oraz w otwartej folii.Zgłosiłem do pomocy technicznej na numer telefonu 225795500 że dostałem Płytę używaną to odpowiedzieli że w ramach gwarancji wstawiają używane części . Zawsze myślałem że DELL jest profesjonalną firmą ale to jest bezczelna kradzież i dziadostwo .Kiedy zrobiłem formata , zacząłem wgrywać sterowniki w następującej kolejności : 1 Notebok system software 2.Czipset a dalej wg kolejności pokazał się komunikat:mpnotify.exe - Zły obraz
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam