Strona 1 z 1

Serwis DELL-a a klent

: 27 lut 2010, 17:46
autor: wiesiek21
Mam Laptopa DELL XPS M1530 na gwarancji miałem niedawno w domu wymianę przez mechanika od DELL-a , Radiator , Napęd i Płytę Główną . Mechanik kazał mi zrobić formata i poszedł sobie .Z tego co zauważyłem Płyta Główna była w otwartym pudełku oraz w otwartej folii.Zgłosiłem do pomocy technicznej na numer telefonu 225795500 że dostałem Płytę używaną to odpowiedzieli że w ramach gwarancji wstawiają używane części . Zawsze myślałem że DELL jest profesjonalną firmą ale to jest bezczelna kradzież i dziadostwo .Kiedy zrobiłem formata , zacząłem wgrywać sterowniki w następującej kolejności : 1 Notebok system software 2.Czipset a dalej wg kolejności pokazał się komunikat:mpnotify.exe - Zły obraz
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam

Re: Serwis DELL-a a klent

: 01 mar 2010, 17:03
autor: DELLMania
Dowiemy się na jaki mail można pisać ewentualne zażalenia.

Re: Serwis DELL-a a klent

: 01 mar 2010, 17:43
autor: DELLMania
Wszyscy klienci Dell Polska mogą pisać maile na adres: pl_support_tech@dell.com
To jest mail serwisu technicznego w Polsce.

Jeśli chodzi o serwis techniczny US to jest kilka opcji:
http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dellcare/contact_technical_support?c=us&l=en&s=gen

Re: Serwis DELL-a a klent

: 23 cze 2010, 14:09
autor: Portal
cz na ten adres (pl_support_tech@dell.com ) mozna zglaszac problemy z laptopem (sprzetem , systemem operacyjnym) proszac o pomoc w rozwiazaniu problemu ?
w jakim czasie DELL ma odpowiedziec / odpowiada ?

Re: Serwis DELL-a a klent

: 23 cze 2010, 14:35
autor: DELLMania
Tak, można na niego pisać. Powinni odpisywać w ciągu 24h, ale z tym jest niestety różnie. Czasami wcale nie odpisują. Pisząc maila do Dell należy pamiętać o podaniu numeru Service Tag. Bez tego pomoc jest niemożliwa.

Re: Serwis DELL-a a klent

: 23 cze 2010, 14:40
autor: Portal
no wczoraj napisalem , ladnie opisalem problem , podalem swoje dane oraz numer seryjny laptopa - zero odzewu :( (dodam ze mam gwarancje CAR)

Re: Serwis DELL-a a klent

: 24 cze 2010, 15:57
autor: DELLMania
Serwis Dell jak każdy inny złożony jest z..... ludzi. Czyli bywa że mają wszystko w d***...

Re: Serwis DELL-a a klent

: 12 mar 2011, 13:57
autor: historiavin
wiesiek21 pisze:Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu


Źródło tych rewelacji ?

Każdy klient powinien w ramach swoich możliwości umysłowych przeczytać zasady gwarancji i usługi serwisowej. Klienci którzy posiadają "skilla" czytania dowiedzieli by się że serwisowanie polega zarówno na wymianie wadliwych komponentów na nowe jak i na części "refurbished".

Re: Serwis DELL-a a klent

: 16 lis 2011, 08:43
autor: kalat
Od kilku dni próbuję skontaktować się z serwisem poprzez maila....

Klikając na stronie http://support.euro.dell.com/support/to ... ~ck=anavml

w wyniku otrzymuję:
An error occurred while processing your request. Please click here to return to the home page.
Czy ktoś z was też ma takie problemy czy też wina leży po mojej stronie?
Próbowałem z różnych przeglądarek, w pracy i z domu...

A może to rzekomo wspaniały serwis Dell-a ma wszystko w d...., a najlepiej niech ludzie czekają na połączenie telefoniczne z operatorem?

Re: Serwis DELL-a a klent

: 14 kwie 2012, 13:19
autor: Filips
wiesiek21 pisze:Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam


Jasne, szczegolnie w USA! Tam prawnie ustanowione jest, ze firmy moga zamieniac uszkodzone czesci na refurbished, a nie calkiem nowe. Poza tym pomysl czasem o srodowisku, a nie tylko o wlasnym czubku nosa.