Pozytywna przygoda z serwisem Dell
: 27 lut 2013, 19:45
Mój D630 wyposazony jest w wadliwy układ nvidii (nvs 135m). Rok temu w okresie świąt wielkanocnych układ ten uległ awarii i miałem sklonowany ekran wyświetlany za pomocą jednego monitora.
Laptop został kupiony z wyprzedaży laptopów uniwersytetu Oxford, byl używany oraz beż żadnego dowodu zakupu. Po konsultacji telefonicznej z serwisem dell okazało się, że gwarancja na płyty główne z tym układem zostały przedłużone o rok, dodatkowo mój laptop za czasów Oxfordu miał wykupiony Pro Support więc dzień po zgłoszeniu zjawił się u mnie serwisant.
Miły, sympatyczny Pan, również użytkownik D630, jednak z grafiką zintegrowaną, wymienił płytę tempem ekspresowym. Zjawił się punktualnie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. W trakcie wymiany nie przeszkadzało mu moje marudzenie i pytania (np, który to już D630 serwisowany przez niego ) Cała operacja trwała ok 20 minut. Pan serwisant zalecił mi jeszcze wymianę zawiasów, ponieważ już miały pierwsze objawy zużycia.
Tydzień po naprawie dostałem maila od Pana któremu zgłaszałem usterkę, czy mam jakieś zastrzeżenia i jeżeli nie to uznaje sprawę za zamkniętą i dziekuję za współpracę
Jedyny "in minus" to fakt, że serwisant nie wymienił thermopadów, ot taka zapobiegawczość w przypadku tego układu byłaby konieczna.
Jak widać, serwis della da się kupić, bez paragonu, wyłącznie po podaniu service tagu wymieniono mi płytę na taką z poprawionym układem graficznym. Ciekawe czy jakiś z innych producentów mógłby się pochwalić takim wyczynem
Laptop został kupiony z wyprzedaży laptopów uniwersytetu Oxford, byl używany oraz beż żadnego dowodu zakupu. Po konsultacji telefonicznej z serwisem dell okazało się, że gwarancja na płyty główne z tym układem zostały przedłużone o rok, dodatkowo mój laptop za czasów Oxfordu miał wykupiony Pro Support więc dzień po zgłoszeniu zjawił się u mnie serwisant.
Miły, sympatyczny Pan, również użytkownik D630, jednak z grafiką zintegrowaną, wymienił płytę tempem ekspresowym. Zjawił się punktualnie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. W trakcie wymiany nie przeszkadzało mu moje marudzenie i pytania (np, który to już D630 serwisowany przez niego ) Cała operacja trwała ok 20 minut. Pan serwisant zalecił mi jeszcze wymianę zawiasów, ponieważ już miały pierwsze objawy zużycia.
Tydzień po naprawie dostałem maila od Pana któremu zgłaszałem usterkę, czy mam jakieś zastrzeżenia i jeżeli nie to uznaje sprawę za zamkniętą i dziekuję za współpracę
Jedyny "in minus" to fakt, że serwisant nie wymienił thermopadów, ot taka zapobiegawczość w przypadku tego układu byłaby konieczna.
Jak widać, serwis della da się kupić, bez paragonu, wyłącznie po podaniu service tagu wymieniono mi płytę na taką z poprawionym układem graficznym. Ciekawe czy jakiś z innych producentów mógłby się pochwalić takim wyczynem