Gwarancja a Windows
: 17 sty 2012, 10:37
Witam. Na wstępie chciałbym podkreślić, że jestem bardzo zawiedziony firmą Dell, a poza nią firmą www.karen.pl oraz komputronik. Kupiłem laptopa przez internet ze strony ww.karen.pl z zainstalowanym systemem Windows 7HP 64-bit. Jednocześnie otrzymałem fakturę z komputronika. Od jakiegoś czasu mój laptop(Dell inspiron n 5110) w ogóle nie chciał się uruchomić. Dzwoniąc do Della otrzymałem instrukcje, aby uruchomić testy podzespołów, które niestety nic nie wykazały. Pan do którego się dodzwoniłem powiedział, że firma Dell nie jest odpowiedzialna za oprogramowanie (to rozumiem), ale dzwoniąc do sklepu otrzymałem informację, że Karen jest tylko pośrednikiem, który może przekazać laptopa do naprawy producentowi. Czyli pozostałem bez nadziei na naprawę. Nie zrobiłem żadnej płyty recovery, ale backup dell data safe 2.0 czy coś takiego również nie dało się uruchomić mimo zrobionej kopii plików. Chciałbym się dowiedzieć kto jest odpowiedzialny za zainstalowanie systemu i czy mogę w jakiś sposób domagać się płyty Windowsa? Nie po to płaciłem za oryginalny system, żeby nie móc go sobie samemu zainstalować. Laptopa zaniosłem do serwisu w Poznaniu i Pan za instalację zaśpiewał sobie 100 zł. Laptopa jeszcze nie otrzymałem, ale podobno udało się odzyskać dane z dysku. Czy mogę się w takiej sytuacji domagać zwrotu poniesionych kosztów? Proszę o jak najszybszą odpowiedź