Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64bit
: 19 lut 2016, 12:00
Witam.
Posiadam od lat dwa laptopy dell latitude - E6230 i E4310. Od zawsze na obydwu laptopach zainstalowany był system Win7 64bit Pro. Często korzystałem z pomocy oficjalnego wsparcia dell - aktualizacja sterowników, diagnostyka itp. W tym celu strona Dell wymuszała instalację programu Dell System Detect. Zawsze wszystko działało dobrze, nie występowały żadne problemy.
W ostatnim czasie (od około 2 tygodni) na żadnym z moich laptopów nie mogę poprzez stronę Della przeprowadzić ani aktualizacji ani też diagnostyki. Mam najnowszą wersję oprogramowania Dell System Detect - 6.12.0.5. Nie wiem co jest grane. W celu weryfikacji problemu bawiłem się już w różne kombinacje: wyłączałem już zapory systemu Windows, wyłączałem antywirusa, resetowałem router, zmieniałem nawet na chwilę dostawcę internetowego. Nic to nie pomagało. Wyszukiwanie aktualizacji trwa w nieskończoność, z kolei diagnostyka nawet się nie uruchamia - screeny przedstawiają jak to wygląda, nic dalej się nie dzieje. Poprzez zainstalowane oprogramowanie SupportAssist bez problemów robię pełną diagnostykę, testy bezbłędne...
W akcie desperacji ostatecznie 2 dni temu na jednym z laptopów postawiłem system na nowo - też porażka, bez żadnych zmian. Uznałem więc, że wina musi leżeć po stronie Della. Poinformowałem o wszystkim Serwis licząc na to, że potwierdzą, iż mają faktycznie wiele zgłoszeń dot. problemu jak mój. Niestety tak się nie stało. Nadal badają problem. Poradzili mi korzystanie z innego programu do automatycznej aktualizacji driverów - Dell Command Update - swoją drogą program wyśmienity, polecam. Wiem, że mój problem nie jest poważny i można go "olać" ale jest to irytujące... a nadmienić muszę, że lubię grzebać w laptopach i raczej jestem ogarnięty w tych sprawach. Ale z tym sobie nie mogę poradzić.
Może spotkaliście się z takim problemem i jakoś go rozwiązaliście... Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Posiadam od lat dwa laptopy dell latitude - E6230 i E4310. Od zawsze na obydwu laptopach zainstalowany był system Win7 64bit Pro. Często korzystałem z pomocy oficjalnego wsparcia dell - aktualizacja sterowników, diagnostyka itp. W tym celu strona Dell wymuszała instalację programu Dell System Detect. Zawsze wszystko działało dobrze, nie występowały żadne problemy.
W ostatnim czasie (od około 2 tygodni) na żadnym z moich laptopów nie mogę poprzez stronę Della przeprowadzić ani aktualizacji ani też diagnostyki. Mam najnowszą wersję oprogramowania Dell System Detect - 6.12.0.5. Nie wiem co jest grane. W celu weryfikacji problemu bawiłem się już w różne kombinacje: wyłączałem już zapory systemu Windows, wyłączałem antywirusa, resetowałem router, zmieniałem nawet na chwilę dostawcę internetowego. Nic to nie pomagało. Wyszukiwanie aktualizacji trwa w nieskończoność, z kolei diagnostyka nawet się nie uruchamia - screeny przedstawiają jak to wygląda, nic dalej się nie dzieje. Poprzez zainstalowane oprogramowanie SupportAssist bez problemów robię pełną diagnostykę, testy bezbłędne...
W akcie desperacji ostatecznie 2 dni temu na jednym z laptopów postawiłem system na nowo - też porażka, bez żadnych zmian. Uznałem więc, że wina musi leżeć po stronie Della. Poinformowałem o wszystkim Serwis licząc na to, że potwierdzą, iż mają faktycznie wiele zgłoszeń dot. problemu jak mój. Niestety tak się nie stało. Nadal badają problem. Poradzili mi korzystanie z innego programu do automatycznej aktualizacji driverów - Dell Command Update - swoją drogą program wyśmienity, polecam. Wiem, że mój problem nie jest poważny i można go "olać" ale jest to irytujące... a nadmienić muszę, że lubię grzebać w laptopach i raczej jestem ogarnięty w tych sprawach. Ale z tym sobie nie mogę poradzić.
Może spotkaliście się z takim problemem i jakoś go rozwiązaliście... Proszę o pomoc. Pozdrawiam