Dell Backup and Recovery - nie działa po przeprowadzce na SSD
: 28 wrz 2016, 12:11
Witam,
kupiłem dysk SSD do mojego Dell-a M3800. Przy pomocy AOMEI Partition Assistant skopiowałem z HDD ukryte partycje na SSD a następnie przeprowadziłem migrację systemu. System uruchamia się bez problemu, jednak uruchamiając aplikację Dell Backup and Recovery widzę komunikat o braku lub uszkodzeniu partycji odzyskiwania. Również opcja "Reset your PC" w oprogramowaniu z płyty dołączonej do laptopa wyrzuca błąd "Unable to reset your PC. A required drive partition is missing". Niestety byłem głupi i po sprawdzeniu, że system działa zaorałem HDD na którym pierwotnie znajdowały się partycje. Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej funkcjonalności, czy też mogę się już pożegnać z fabrycznymi narzędziami Della?
Podział partycji
Komunikat z programu
Zawartość partycji WINRETOOLS
Zawartość partycji systemowej 600MB
kupiłem dysk SSD do mojego Dell-a M3800. Przy pomocy AOMEI Partition Assistant skopiowałem z HDD ukryte partycje na SSD a następnie przeprowadziłem migrację systemu. System uruchamia się bez problemu, jednak uruchamiając aplikację Dell Backup and Recovery widzę komunikat o braku lub uszkodzeniu partycji odzyskiwania. Również opcja "Reset your PC" w oprogramowaniu z płyty dołączonej do laptopa wyrzuca błąd "Unable to reset your PC. A required drive partition is missing". Niestety byłem głupi i po sprawdzeniu, że system działa zaorałem HDD na którym pierwotnie znajdowały się partycje. Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej funkcjonalności, czy też mogę się już pożegnać z fabrycznymi narzędziami Della?
Podział partycji
Komunikat z programu
Zawartość partycji WINRETOOLS
Zawartość partycji systemowej 600MB