Karta graficzna Quadro 2000 różowy ekran i BSOD
: 12 maja 2016, 19:39
Witam i proszę o pomoc!
Jestem użytkownikiem Dell Precision m4600. Przygoda zaczęła się od pojawienia się różowych pasków na ekranie raz na 1min które utrudniają pracę. Niestety laptop nie jest już na gwarancji, ale zaniosłem do serwisu na diagnozę i stwierdzili, że to na 100% taśma do matrycy. Powiedzieli, że za 250zł zrobią z tym łącznie z kosztem taśmy i 30 dni gwarancji, więc się zgodziłem. Działał bez zarzutu prze tydzień i znowu to samo, czyli różowe paski a nawet cały ekran migał na różowo co jakiś czas i tym razem przy naciśnięciu obudowy (przy touchpadzie lub przy ekranie obok klawiatury). Zaniosłem z powrotem do serwisu powiedzieli, że pewnie taśma poluzowana i przeczyścili styki taśmy dla pewności. Po powrocie do domu ekran od razu cały różowy No więc, że jestem uparty dawaj do serwisu znowu i tym razem po tygodniu powiedzieli, że byli w błędzie i że to jednak karta graficzna, której nie da się naprawić i zwrócili 250zł (cała kwota). Po uruchomieniu laptopa na dzień dobry BSOD. Po przejściu w tryb awaryjny i wyłączeniu w Menadżerze urządzeń karty graficznej Quadro 2000, WIndows 7 ładuje się bez problemu, ale ekran nadal różowy cały i przez cały czas, po dotknięciu obudowy w różnych mielcach miga.
Pytania:
1. Z serwisem walczyć mi się nie chce, ale może ktoś wie co zrobić w przypadku kiedy serwis zwraca komputer w stanie gorszym niż się go oddaje ->migający monitor-> różowy monitor+ niedziałająca poprawnie karta graficzna. Możliwe, że w serwisie "coś poszło nie tak"?
2. Mam nadzieję, że wyczerpująco opisałem problem i proszę o jakiekolwiek wskazówki lub diagnozę co mogło się stać.
Nie wiem jak dołączyć plik minidump ponieważ wywala błąd o nieprawidłowym rozszerzeniu.
Załączam opis BSOD:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: fc
BCP1: FFFFF8801A18D1C8
BCP2: EEE000033D6B2963
BCP3: FFFFF80000B9E600
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\051216-21013-01.dmp
C:\Users\Dell\AppData\Local\Temp\WER-40622-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Help!
Jestem użytkownikiem Dell Precision m4600. Przygoda zaczęła się od pojawienia się różowych pasków na ekranie raz na 1min które utrudniają pracę. Niestety laptop nie jest już na gwarancji, ale zaniosłem do serwisu na diagnozę i stwierdzili, że to na 100% taśma do matrycy. Powiedzieli, że za 250zł zrobią z tym łącznie z kosztem taśmy i 30 dni gwarancji, więc się zgodziłem. Działał bez zarzutu prze tydzień i znowu to samo, czyli różowe paski a nawet cały ekran migał na różowo co jakiś czas i tym razem przy naciśnięciu obudowy (przy touchpadzie lub przy ekranie obok klawiatury). Zaniosłem z powrotem do serwisu powiedzieli, że pewnie taśma poluzowana i przeczyścili styki taśmy dla pewności. Po powrocie do domu ekran od razu cały różowy No więc, że jestem uparty dawaj do serwisu znowu i tym razem po tygodniu powiedzieli, że byli w błędzie i że to jednak karta graficzna, której nie da się naprawić i zwrócili 250zł (cała kwota). Po uruchomieniu laptopa na dzień dobry BSOD. Po przejściu w tryb awaryjny i wyłączeniu w Menadżerze urządzeń karty graficznej Quadro 2000, WIndows 7 ładuje się bez problemu, ale ekran nadal różowy cały i przez cały czas, po dotknięciu obudowy w różnych mielcach miga.
Pytania:
1. Z serwisem walczyć mi się nie chce, ale może ktoś wie co zrobić w przypadku kiedy serwis zwraca komputer w stanie gorszym niż się go oddaje ->migający monitor-> różowy monitor+ niedziałająca poprawnie karta graficzna. Możliwe, że w serwisie "coś poszło nie tak"?
2. Mam nadzieję, że wyczerpująco opisałem problem i proszę o jakiekolwiek wskazówki lub diagnozę co mogło się stać.
Nie wiem jak dołączyć plik minidump ponieważ wywala błąd o nieprawidłowym rozszerzeniu.
Załączam opis BSOD:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: fc
BCP1: FFFFF8801A18D1C8
BCP2: EEE000033D6B2963
BCP3: FFFFF80000B9E600
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\051216-21013-01.dmp
C:\Users\Dell\AppData\Local\Temp\WER-40622-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Help!