Bluetooth i Dell 7380
: 07 lip 2021, 20:36
Dzień dobry. Mam problem z połączeniem Bluetooth Microsoft Surface Mouse z laptopem Dell Latitude 7380 z Windows 10 21H1 19043.1083. Myszka działała a teraz już nie działa z tym laptopem. Bez problemu natomiast paruje się z innymi laptopami i na nich działa.
Po naciśnięciu przycisku parowania na myszce system znajduje mysz szybko. Ale po kliknięciu na "Połącz" po dłuższej chwili wyświetla się komunikat "Nie można sparować [...] - przejdź do ustawień Bluetooth".
Z kolei przy wybraniu "Dodaj urządzenia Bluetooth - Myszy [...]" z ustawień dot. Bluetooth komputer bardzo długo wyszukuje ww. myszkę. Albo jej nie znajduje albo w końcu ją znajduje a po kliknięciu na "Połącz" po dłuższej chwili wyświetla "Spróbuj ponownie podłączyć urządzenie" i tak w kółko.
Nie pomaga odinstalowanie i zainstalowania wszystkich sterowników Bluetooth. Nie pomaga uruchomienie Narzędzia do rozwiązywania problemów z Bluetooth - zawsze wskazuje, że jest w porządku. Nie pomaga także przywrócenie systemu do wersji sprzed kilku dni, kiedy jeszcze myszka działała. Opcja "Zezwalaj urządzeniom Bluetooth na znajdowanie tego komputera" w ustawieniach dot. Bluetooth jest włączona (zaznaczona).
Taka sama sytuacja dot. słuchawek Bluetooth Sony WI-C310, które także działały na laptopie jeszcze kilka dni temu. Przy próbie sparowania nigdy nie łączonego z ww. laptopem telefonu Sony Xperia XZ1 Compact na telefonie pojawił się komunikat, że sparowanie jest niemożliwe ze względu na błędny kod PIN lub klucz (bez możliwości podania tego kodu). Z kolei próba połączenia ww. telefonu z poziomu laptopa kończy się tak samo jak przy myszy (żadne okienko na wpisanie kodu się nie pojawia). Generalnie ww. laptop wykrywa urządzenia Bluetooth ale z żadnym nie może się połączyć.
Czy może ktoś miałby jakieś sugestie?
Po naciśnięciu przycisku parowania na myszce system znajduje mysz szybko. Ale po kliknięciu na "Połącz" po dłuższej chwili wyświetla się komunikat "Nie można sparować [...] - przejdź do ustawień Bluetooth".
Z kolei przy wybraniu "Dodaj urządzenia Bluetooth - Myszy [...]" z ustawień dot. Bluetooth komputer bardzo długo wyszukuje ww. myszkę. Albo jej nie znajduje albo w końcu ją znajduje a po kliknięciu na "Połącz" po dłuższej chwili wyświetla "Spróbuj ponownie podłączyć urządzenie" i tak w kółko.
Nie pomaga odinstalowanie i zainstalowania wszystkich sterowników Bluetooth. Nie pomaga uruchomienie Narzędzia do rozwiązywania problemów z Bluetooth - zawsze wskazuje, że jest w porządku. Nie pomaga także przywrócenie systemu do wersji sprzed kilku dni, kiedy jeszcze myszka działała. Opcja "Zezwalaj urządzeniom Bluetooth na znajdowanie tego komputera" w ustawieniach dot. Bluetooth jest włączona (zaznaczona).
Taka sama sytuacja dot. słuchawek Bluetooth Sony WI-C310, które także działały na laptopie jeszcze kilka dni temu. Przy próbie sparowania nigdy nie łączonego z ww. laptopem telefonu Sony Xperia XZ1 Compact na telefonie pojawił się komunikat, że sparowanie jest niemożliwe ze względu na błędny kod PIN lub klucz (bez możliwości podania tego kodu). Z kolei próba połączenia ww. telefonu z poziomu laptopa kończy się tak samo jak przy myszy (żadne okienko na wpisanie kodu się nie pojawia). Generalnie ww. laptop wykrywa urządzenia Bluetooth ale z żadnym nie może się połączyć.
Czy może ktoś miałby jakieś sugestie?