Dell Latitude 5590 i modem Dell Wireless 5570e
: 04 wrz 2019, 14:02
Witam serdecznie, mam taki kłopot, mianowicie od początku miałem problem z uruchomieniem modemu w komputerze, po wszystkich aktualizacjach udało się przeinstalować oprogramowanie i nastało szczęście, ale 2 dni po tym zauważyłem, że ponownie nie działa, w programie Skylight od Sierra widzę komunikat, "Urządzenie w trybie awaryjnym, TEMP".
I ponownie walka, w końcu, ponownie przeinstalowałem dokładnie to samo oprogramowanie (w miedzy czasie nie pojawiła się aktualizacja) i po 5 min znowu działa...
Niby wszystko spoko, ale jednak niesmak pozostał, co może być przyczyną takiego zachowania?
Jak uruchamiam komputer po wyłączeniu to jestem skazany na 5 minutową przerwę w celu przeinstalowania oprogramowania które jest dokładnie tym, które było u mnie wczoraj i działało a teraz nie działa, w oknie z sieciami nie mam opcji połącz ani edytuj, jest tylko informacja o sieci (Prawdziwa) i "Wyłączone".
Proszę o pomoc, może czegoś nie mam, może jakaś opcja o której nie wiem, a blokuje to połączenie przy starcie systemu, może inne oprogramowanie?
Ktoś już miał taką przygodę?
I ponownie walka, w końcu, ponownie przeinstalowałem dokładnie to samo oprogramowanie (w miedzy czasie nie pojawiła się aktualizacja) i po 5 min znowu działa...
Niby wszystko spoko, ale jednak niesmak pozostał, co może być przyczyną takiego zachowania?
Jak uruchamiam komputer po wyłączeniu to jestem skazany na 5 minutową przerwę w celu przeinstalowania oprogramowania które jest dokładnie tym, które było u mnie wczoraj i działało a teraz nie działa, w oknie z sieciami nie mam opcji połącz ani edytuj, jest tylko informacja o sieci (Prawdziwa) i "Wyłączone".
Proszę o pomoc, może czegoś nie mam, może jakaś opcja o której nie wiem, a blokuje to połączenie przy starcie systemu, może inne oprogramowanie?
Ktoś już miał taką przygodę?