Strona 1 z 1

Dell Latitude 5590 i modem Dell Wireless 5570e

: 04 wrz 2019, 14:02
autor: Tomek.Zet
Witam serdecznie, mam taki kłopot, mianowicie od początku miałem problem z uruchomieniem modemu w komputerze, po wszystkich aktualizacjach udało się przeinstalować oprogramowanie i nastało szczęście, ale 2 dni po tym zauważyłem, że ponownie nie działa, w programie Skylight od Sierra widzę komunikat, "Urządzenie w trybie awaryjnym, TEMP".
I ponownie walka, w końcu, ponownie przeinstalowałem dokładnie to samo oprogramowanie (w miedzy czasie nie pojawiła się aktualizacja) i po 5 min znowu działa...
Niby wszystko spoko, ale jednak niesmak pozostał, co może być przyczyną takiego zachowania?
Jak uruchamiam komputer po wyłączeniu to jestem skazany na 5 minutową przerwę w celu przeinstalowania oprogramowania które jest dokładnie tym, które było u mnie wczoraj i działało a teraz nie działa, w oknie z sieciami nie mam opcji połącz ani edytuj, jest tylko informacja o sieci (Prawdziwa) i "Wyłączone".

Proszę o pomoc, może czegoś nie mam, może jakaś opcja o której nie wiem, a blokuje to połączenie przy starcie systemu, może inne oprogramowanie?
Ktoś już miał taką przygodę?

Re: Dell Latitude 5590 i modem Dell Wireless 5570e

: 04 wrz 2019, 14:08
autor: Tomek.Zet
Dla uzupełnienia informacji, instalka, którą za kazdym razem musze przeinstalować jest ze strony Dell

Communications_Driver_R7HFP_WN32_6.14.4316.502_A00

Re: Dell Latitude 5590 i modem Dell Wireless 5570e

: 06 wrz 2019, 23:00
autor: piotr_solek
Odinstaluj sterownik i zainstaluj właściwy (restart by dokończyć instalację):

https://www.dell.com/support/home/uk/en ... 440-laptop

Do połączenia z siecią mobilną można użyć systemowy menadżer.