Strona 1 z 1
"Skaczące piksele" i przegrzewanie się 1640
: 09 sie 2010, 23:35
autor: ciazza
Jak w temacie. Mam taki problem, że od pewnego czasu obraz zaczyna mi dosłownie skakać jak piłeczka i jednocześnie daje się wyraźnie zauważyć mrugające piksele. Co może być tego przyczyną? Chcę dodać, ze laptop był już na gwarancji z taką samą wadą i zostało w nim wymienione chłodzenie... Co teraz może być przyczyną? Wentylator działa, a laptop jest faktycznie gorący, szczególnie w miejscu, gdzie znajduje się karta graficzna.
Re: "Skaczące piksele" i przegrzewanie się 1640
: 12 sie 2010, 18:27
autor: DELLMania
Może to samo ? często jest tak, że po wizycie serwisu sprzęt działa przez chwilę a potem znów to samo. Często jest tak że serwis nie wkłada fabrycznie nowych podzespołów tylko z odzysku np z innych uszkodzonych laptopów.
Re: "Skaczące piksele" i przegrzewanie się 1640
: 15 sie 2010, 11:08
autor: ciazza
Najgorsze jest to, że skończyła mi się już gwarancja. Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że powinienem wysłać maila do "szefów" ale jak do tej pory nic mi nie odpisali. Jak widać i w Dell'u klient "pogwarancyjny" już jest traktowany jak intruz :/ Chyba bez serwisu się nie obędzie. Jakieś sugestie który dobry? Aha i tak na marginesie, czy w tym modelu można zmienić kartę graficzną?
Re: "Skaczące piksele" i przegrzewanie się 1640
: 16 sie 2010, 13:21
autor: DELLMania
Porozmawiaj z działem handlowym. Może coś się z nimi uda dogadać. Serwis raczej nie pomoże przy wykupieniu przedłużenia gwarancji. Grafikę można zmienić.
Re: "Skaczące piksele" i przegrzewanie się 1640
: 04 gru 2010, 00:20
autor: ciazza
Z tego wszystkiego zapomniałem napisać. Zgłosiłem naprawę i okazało się, że obejmuje mnie ... dniowa rękojmia. Przysłali do mnie kuriera, zabrał laptopa i po tygodniu mi go przywieźli z powrotem. Za naprawę nic nie zapłaciłem
Okazało się, że matryca i płyta głowna była do wymiany. Na szczęście Dell pokazał klasę
Do tej pory wszystko ładnie śmiga
+1 ode mnie dla firmy :>
Re: "Skaczące piksele" i przegrzewanie się 1640
: 06 gru 2010, 11:24
autor: DELLMania
Super. Życzymy każdemu tak sprawnej naprawy/wymiany. W wolnej chwili możesz to opisać w dziale "serwis":
forum-serwis-dell/