DELL Inspiron Duo - problem z RECOVERY
: 20 lis 2011, 12:55
Witam,
od jakiegoś czasu próbuję zainstalować świeżą kopię systemu Windows 7 korzystając z partycji RECOVERY. Do tego celu używam programu Dell DataSafe Local Backup. Niestety po ponownym uruchomieniu komputera zamiast załadować instalatora to system Windows po prostu jest uruchamiany ponownie. Próbowałem już różnych rzeczy, ale niestety nic nie wskórałem. Jedyne co udało mi się zrobić to utworzyć kopię na PenDrive. Jednak po ponownym przywróceniu systemu do fabrycznego stanu program Dell DataSafe Local Backup dalej nie działa poprawnie i nie potrafi uruchomić instalatora z partycji RECOVERY. Podejrzewam, że uszkodzone mogły zostać jakieś pliki na tej partycji, aczkolwiek nie jestem pewny swoich racji. Chciałbym po prostu naprawić ten problem, tak abym mógł korzystać z tej partycji. W końcu na co mi partycja RECOVERY skoro nie działa tak jak powinna.
Dodam jeszcze, że kilka miesięcy temu, gdy mój komputer został zaatakowany przez jakiegoś wirusa udało mi się bez problemu skorzystać z tej partycji. Niestety, nie posiadałem wtedy odpowiedniego PenDrive'a, aby zrobić kopię systemu. Dopiero teraz zaczęły się problemy...
Wspomnę dodatkowo, że komputer jest jeszcze na gwarancji.
W związku z tym problemem kieruję dwa zapytania do Was:
1. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie w jaki sposób go naprawić?
2. Czy jest możliwość uzyskania od firmy DELL nośnika z fabrycznym stanem systemu?
od jakiegoś czasu próbuję zainstalować świeżą kopię systemu Windows 7 korzystając z partycji RECOVERY. Do tego celu używam programu Dell DataSafe Local Backup. Niestety po ponownym uruchomieniu komputera zamiast załadować instalatora to system Windows po prostu jest uruchamiany ponownie. Próbowałem już różnych rzeczy, ale niestety nic nie wskórałem. Jedyne co udało mi się zrobić to utworzyć kopię na PenDrive. Jednak po ponownym przywróceniu systemu do fabrycznego stanu program Dell DataSafe Local Backup dalej nie działa poprawnie i nie potrafi uruchomić instalatora z partycji RECOVERY. Podejrzewam, że uszkodzone mogły zostać jakieś pliki na tej partycji, aczkolwiek nie jestem pewny swoich racji. Chciałbym po prostu naprawić ten problem, tak abym mógł korzystać z tej partycji. W końcu na co mi partycja RECOVERY skoro nie działa tak jak powinna.
Dodam jeszcze, że kilka miesięcy temu, gdy mój komputer został zaatakowany przez jakiegoś wirusa udało mi się bez problemu skorzystać z tej partycji. Niestety, nie posiadałem wtedy odpowiedniego PenDrive'a, aby zrobić kopię systemu. Dopiero teraz zaczęły się problemy...
Wspomnę dodatkowo, że komputer jest jeszcze na gwarancji.
W związku z tym problemem kieruję dwa zapytania do Was:
1. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie w jaki sposób go naprawić?
2. Czy jest możliwość uzyskania od firmy DELL nośnika z fabrycznym stanem systemu?