Czytnik linii papilarnych nie działa
: 03 sie 2020, 18:55
Cześć,
Trafiłam tu przypadkiem szukając pomocy na stronie Della.
Mam problem z czytnikiem linii papilarnych, który po aktualizacji systemu Windows przestał mi działać. Komputer w ogóle nie widzi opcji logowania przez ten czytnik.
Czy może ktoś miał podobny problem i jest mi w stanie jakoś pomóc żeby znów go uaktywnić?
Aktualny komunikat jaki widzę brzmi "Ta opcja jest aktualnie niedostępna. Nie możemy odnaleźć skanera linii papilarnych zgodnego z funkcją rozpoznawanie linii papilarnych przez funkcję Windows Hello". Mój model to: 5593.
Pozdrawiam,
Patrycja
Trafiłam tu przypadkiem szukając pomocy na stronie Della.
Mam problem z czytnikiem linii papilarnych, który po aktualizacji systemu Windows przestał mi działać. Komputer w ogóle nie widzi opcji logowania przez ten czytnik.
Czy może ktoś miał podobny problem i jest mi w stanie jakoś pomóc żeby znów go uaktywnić?
Aktualny komunikat jaki widzę brzmi "Ta opcja jest aktualnie niedostępna. Nie możemy odnaleźć skanera linii papilarnych zgodnego z funkcją rozpoznawanie linii papilarnych przez funkcję Windows Hello". Mój model to: 5593.
Pozdrawiam,
Patrycja