Kamera internetowa wyłącza się w trakcie rozmowy
: 04 cze 2020, 13:52
Problem dotyczy działania wbudowanej kamery internetowej w laptopie DELL Inspirion 5558 podczas rozmowy niezależnie od komunikatora (Skype, Messenger, Teams). Początkowo wszystko działa OK, ale po kilku minutach kamera się zawiesza oraz gaśnie dioda. Zdarza się, że działa przez kilkadziesiąt minut bez problemu, a czasem rozłącza się po 10 minutach.
W tym czasie mikrofon dalej działa bez problemu.
Sterowniki zaktualizowane, urządzenie usunięte i ponownie zainstalowane. Zainstalowane wszystkie nowe sterowniki poprzez Driver Easy. W opcjach koncentratora USB odznaczono możliwość wyłączania zasilania urządzenia.
Nic nie pomaga.
Zgłoś do moderatora (+3pkt)
W tym czasie mikrofon dalej działa bez problemu.
Sterowniki zaktualizowane, urządzenie usunięte i ponownie zainstalowane. Zainstalowane wszystkie nowe sterowniki poprzez Driver Easy. W opcjach koncentratora USB odznaczono możliwość wyłączania zasilania urządzenia.
Nic nie pomaga.
Zgłoś do moderatora (+3pkt)