Dell Inspiron 5482 - dlaczego nowy komputer się zacina?
: 03 lut 2019, 18:05
Hej
Od około tygodnia jestem posiadaczką laptopa Dell Inspiron 5482 (dokładne parametry poniżej).
Początkowo wszystko działało sprawnie, ale od dzisiaj komputer się zacina - szczególnie widać to w czasie oglądania filmów (np. na Netflixie dźwięk leci normalnie albo się zapętla, a obraz zaczyna się zacinać, przeskakiwać po kilka klatek, i trwa to aż do wyłączenia aplikacji) czy grania (tu obraz zatrzymuje się na kilka sekund, a muzyka w tym czasie się zapętla - powtarzana jest jedna i ta sama fraza, po czym wszystko mija i można kontynuować grę). Drobne zacięcia zdarzają się również w czasie przeglądania plików czy używania pakietu Office. Zacięcia zdarzają się ok. raz na pół godziny-godzinę. Komputer zacina się również w trybie offline.
Sprawdziłam sterowniki, przeprowadziłam diagnostykę przez aplikację Support Assist i przez stronę Della. Sprawdziłam różnymi antywirusami.
Czy ktoś ma pomysł co to może być? Nie wiem czy zwrócić/reklamować komputer, czy to coś banalnego...
Z poprzednim komputerem, ten sam model, zamówiony kilka tygodni temu i zwrócony, miałam identyczny problem, ale od samego początku - tu pojawił się po ok. tygodniu używania sprzętu.
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie!!!
Pamięć: 8 GB
Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-8265U CPU @ 1.60GHz[Cores 4] [Logical/Core 2]
System operacyjny: Microsoft Windows 10 Home
Karta graficzna: Intel(R) UHD Graphics 620 + Nvidia GeForce MX130
Dodatkowy dysk SanDisk 480 GB SATA III SSD Plus (535 MB/s)
Od około tygodnia jestem posiadaczką laptopa Dell Inspiron 5482 (dokładne parametry poniżej).
Początkowo wszystko działało sprawnie, ale od dzisiaj komputer się zacina - szczególnie widać to w czasie oglądania filmów (np. na Netflixie dźwięk leci normalnie albo się zapętla, a obraz zaczyna się zacinać, przeskakiwać po kilka klatek, i trwa to aż do wyłączenia aplikacji) czy grania (tu obraz zatrzymuje się na kilka sekund, a muzyka w tym czasie się zapętla - powtarzana jest jedna i ta sama fraza, po czym wszystko mija i można kontynuować grę). Drobne zacięcia zdarzają się również w czasie przeglądania plików czy używania pakietu Office. Zacięcia zdarzają się ok. raz na pół godziny-godzinę. Komputer zacina się również w trybie offline.
Sprawdziłam sterowniki, przeprowadziłam diagnostykę przez aplikację Support Assist i przez stronę Della. Sprawdziłam różnymi antywirusami.
Czy ktoś ma pomysł co to może być? Nie wiem czy zwrócić/reklamować komputer, czy to coś banalnego...
Z poprzednim komputerem, ten sam model, zamówiony kilka tygodni temu i zwrócony, miałam identyczny problem, ale od samego początku - tu pojawił się po ok. tygodniu używania sprzętu.
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie!!!
Pamięć: 8 GB
Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-8265U CPU @ 1.60GHz[Cores 4] [Logical/Core 2]
System operacyjny: Microsoft Windows 10 Home
Karta graficzna: Intel(R) UHD Graphics 620 + Nvidia GeForce MX130
Dodatkowy dysk SanDisk 480 GB SATA III SSD Plus (535 MB/s)