Inspiron 13 5379 - problem z gwarancją
: 25 lis 2018, 23:33
Laptopa kupiłem 18 sierpnia 2018 i taką datę mam na fakturze. Tymczasem w pomocy technicznej mam coś takiego:
Data rozpoczęcia: września 22, 2017
Upłynięcie terminu gwarancji: września 22, 2018
Jakim cudem?
Druga sprawa to bateria. Wydaje mi się, że da się na niej pracować bardzo krótko: ledwo dobija do 2,5 godziny na zwykłym przeglądaniu stron internetowych i aktualizowaniu sterowników (dziś to robiłem na pełnym naładowaniu i zasilanie musiałem podłączyć po 2,5 godz. pracy). W Internecie pojawiają się informacje o pełnym roboczodniu na baterii, więc coś jest ewidentnie nie tak.
Laptop miał być ponadto cichy a wydaje non stop hałas jakby wiatrak nie przestawał pracować.
Wszystkie sterowniki zaktualizowałem do najnowszych.
Data rozpoczęcia: września 22, 2017
Upłynięcie terminu gwarancji: września 22, 2018
Jakim cudem?
Druga sprawa to bateria. Wydaje mi się, że da się na niej pracować bardzo krótko: ledwo dobija do 2,5 godziny na zwykłym przeglądaniu stron internetowych i aktualizowaniu sterowników (dziś to robiłem na pełnym naładowaniu i zasilanie musiałem podłączyć po 2,5 godz. pracy). W Internecie pojawiają się informacje o pełnym roboczodniu na baterii, więc coś jest ewidentnie nie tak.
Laptop miał być ponadto cichy a wydaje non stop hałas jakby wiatrak nie przestawał pracować.
Wszystkie sterowniki zaktualizowałem do najnowszych.