Inspiron 5548 - Test powierzchni karty video WVC07-L2W
: 29 maja 2016, 10:19
Cześć, niedawno miałam problem z moim Dellem zakupionym w okresie świąt Bożonarodzeniowych. Mianowicie dysk komputera ciągle pracował na najwyższych obrotach. Często zdarzało się też, że komputer głośno hałasował, ścinał się i ekran gasł, po chwili ukazując mała chmurkę z prawej strony informującą o tym iż sterownik ekranu przestał działać ale odzyskał sprawność. Działo się tak gdy próbowałam włączyć dłuższy film na yoytube bądź z nośnika. Dodatkowo filmy często się przycinały choć były już całkowicie zbuforowane. Pisałam o tym kiedyś na forum i niestety pomimo przywrócenia komputera do ustawień fabrycznych, zainstalowaniu nowych sterowników problem nadal się pojawiał.
Ostatnio mój Dell przeprowadził automatyczne Testy systemowe. I okazało się, że jest problem z kartą video. Odinstalowałam sterownik i zainstalowałam go ponownie myśląc, że to coś zmieni. Wczoraj w nocy znowu przeprowadziłam ten test i wynik okazał się podobny. O czym może świadczyć ten błąd? Powinnam oddać laptopa na gwarancje, czy da się to jakoś naprawić?
Ostatnio mój Dell przeprowadził automatyczne Testy systemowe. I okazało się, że jest problem z kartą video. Odinstalowałam sterownik i zainstalowałam go ponownie myśląc, że to coś zmieni. Wczoraj w nocy znowu przeprowadziłam ten test i wynik okazał się podobny. O czym może świadczyć ten błąd? Powinnam oddać laptopa na gwarancje, czy da się to jakoś naprawić?