Inspiron 5558 - problem z WIFI a ignorancja klienta w serwisie
: 18 maja 2016, 16:43
Witam,
Może ktoś z Was doradzi mi jak doczekać się naprawy gwarancyjnej WIFI w nowo zakupionym laptopie Inspiron 5558. Siec zmienia predkosc praktycznie caly czas. Sadze ze będzie to wina poluzowanej anteny. Wszystkie kroki wykonałem, które zalecil technik, ale z racji ze korespondencja przez email trwa bardzo długo w poniedziałek dzwoniłem telefonicznie zglosic problem, opowiedzialm co było w korespondencji email i dzisiaj miał dotrzeć serwisant. Niestety nie dotarl, wiec postanowiłem zadzownic ponownie. Na telefonie wisiałem prawie godzine, w międzyczasie zostałem przelaczony 4 razy! Dowiedzialem się ze zadnego zgłoszenia nie było, czyli w poniedziałek ktoś sobie ze mnie żarty stroil przyjmując moje zgłoszenie! Dzisiaj nie dość ze nikt nie potrafil mi udzielić odpowiedzi na moje pytanie, kiedy przyjdzie serwisant to nie zalatwilem kompletnie nic. Po godznie zrezygnowałem. Obsluga klienta w tej firmie to totalne nieporozumienie, do tego dochodzi totalna lekcewaga, tak jakby nikomu nie zalezalo na niczym. Rozmowa sa nagrywane, można wszystko odsluchac, ale chyba nikt tego nie robi bo i po co. Sadzilem ze kupując sprzet w tego typu renomowanej firmie nie będzie problemów z ewentualna naprawa a i obsluga klienta będzie funkcjonwala na poziomie. No coz... Porownac to można z obsluga na infolinii telekomunikacji polskiej (obecnie orange). Niestety laptopa nie można już oddac, bo minelo 15 dni od daty zakupu...
Mieszkam na stale za granica i za tydzień musze wracac, a tutaj takie cyrki z tak banalna sprawa. Trudno mi sobie wyobrazić co by było gdyby była powazniejsza usterka.
Bardzo proszę o pomoc, gdzie się zwrocic w takiej sytuacji albo gdzie zlozyc skarge.
Z góry dziekuje za ewentualna pomoc.
Może ktoś z Was doradzi mi jak doczekać się naprawy gwarancyjnej WIFI w nowo zakupionym laptopie Inspiron 5558. Siec zmienia predkosc praktycznie caly czas. Sadze ze będzie to wina poluzowanej anteny. Wszystkie kroki wykonałem, które zalecil technik, ale z racji ze korespondencja przez email trwa bardzo długo w poniedziałek dzwoniłem telefonicznie zglosic problem, opowiedzialm co było w korespondencji email i dzisiaj miał dotrzeć serwisant. Niestety nie dotarl, wiec postanowiłem zadzownic ponownie. Na telefonie wisiałem prawie godzine, w międzyczasie zostałem przelaczony 4 razy! Dowiedzialem się ze zadnego zgłoszenia nie było, czyli w poniedziałek ktoś sobie ze mnie żarty stroil przyjmując moje zgłoszenie! Dzisiaj nie dość ze nikt nie potrafil mi udzielić odpowiedzi na moje pytanie, kiedy przyjdzie serwisant to nie zalatwilem kompletnie nic. Po godznie zrezygnowałem. Obsluga klienta w tej firmie to totalne nieporozumienie, do tego dochodzi totalna lekcewaga, tak jakby nikomu nie zalezalo na niczym. Rozmowa sa nagrywane, można wszystko odsluchac, ale chyba nikt tego nie robi bo i po co. Sadzilem ze kupując sprzet w tego typu renomowanej firmie nie będzie problemów z ewentualna naprawa a i obsluga klienta będzie funkcjonwala na poziomie. No coz... Porownac to można z obsluga na infolinii telekomunikacji polskiej (obecnie orange). Niestety laptopa nie można już oddac, bo minelo 15 dni od daty zakupu...
Mieszkam na stale za granica i za tydzień musze wracac, a tutaj takie cyrki z tak banalna sprawa. Trudno mi sobie wyobrazić co by było gdyby była powazniejsza usterka.
Bardzo proszę o pomoc, gdzie się zwrocic w takiej sytuacji albo gdzie zlozyc skarge.
Z góry dziekuje za ewentualna pomoc.