Dell Inspiron 5558 - problem z kartą graficzną
: 29 sty 2016, 09:14
Cześć.
Posiadam laptopa Dell Inspiron 5558 z kartą nVidia 920m i matrycą o maksymalnej rozdzielczości 1366x768.
Czy ta matryca to rzeczywiście taka porażka? Mam wrażenie że ma ona bardzo duże problemy z wyświetlaniem czcionek. Mam także laptopa HP Compaq z roku 2007 też z matryca o takiej samej rozdzielczości i to jest jak niebo a ziemia z korzyścią na HP. Czy to ta matryca jest taką porażką, czy może coś być nie tak z karta graficzną? Dodać trzeba że laptop był zakupiony po to żeby chodziła na nim cała 1 gra, która jest oficjalnie wspierana przez tę kartę graficzną ale się oczywiście laptop podczas grania wiesza!
Czy to można reklamować, albo nawet odstąpić od umowy za niezgodność z umową?
Jestem rozczarowany tym laptopem. Jak tę matrycę jeszcze mogę znieść, tak to że się laptop wiesza jest mocno irytujące!
System Windows 10
Zainstalowane sterowniki do karty nVidia: 10.18.13.6175
GeForce Experience: 2.9.1.22
GeForce Game Ready Driver: 361.75
Edit:
Żeby sprecyzować, nie chodzi mi już o samą jakość obrazu na matrycy, ale o zawieszająca się kartę graficzną!
Dzwoniłem wstępnie do Della to kazali zapuścić test diagnostyczny. Oczywiście nie pasowało im to że zrobiłem aktualizacje z Win 8.1 do Win 10. Czy serwis może o to mieć pretensje? Dodam że gra ma działać na Win 10, karta graficzna także ma sterowniki pod Win 10. Na wszelki wypadek zrobię jeszcze przywrócenie do ustawień fabryczny i na nich to sprawdzę.
Posiadam laptopa Dell Inspiron 5558 z kartą nVidia 920m i matrycą o maksymalnej rozdzielczości 1366x768.
Czy ta matryca to rzeczywiście taka porażka? Mam wrażenie że ma ona bardzo duże problemy z wyświetlaniem czcionek. Mam także laptopa HP Compaq z roku 2007 też z matryca o takiej samej rozdzielczości i to jest jak niebo a ziemia z korzyścią na HP. Czy to ta matryca jest taką porażką, czy może coś być nie tak z karta graficzną? Dodać trzeba że laptop był zakupiony po to żeby chodziła na nim cała 1 gra, która jest oficjalnie wspierana przez tę kartę graficzną ale się oczywiście laptop podczas grania wiesza!
Czy to można reklamować, albo nawet odstąpić od umowy za niezgodność z umową?
Jestem rozczarowany tym laptopem. Jak tę matrycę jeszcze mogę znieść, tak to że się laptop wiesza jest mocno irytujące!
System Windows 10
Zainstalowane sterowniki do karty nVidia: 10.18.13.6175
GeForce Experience: 2.9.1.22
GeForce Game Ready Driver: 361.75
Edit:
Żeby sprecyzować, nie chodzi mi już o samą jakość obrazu na matrycy, ale o zawieszająca się kartę graficzną!
Dzwoniłem wstępnie do Della to kazali zapuścić test diagnostyczny. Oczywiście nie pasowało im to że zrobiłem aktualizacje z Win 8.1 do Win 10. Czy serwis może o to mieć pretensje? Dodam że gra ma działać na Win 10, karta graficzna także ma sterowniki pod Win 10. Na wszelki wypadek zrobię jeszcze przywrócenie do ustawień fabryczny i na nich to sprawdzę.