Witam wszystkich Dell maniaków Chciałbym prosić was o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z laptopem. Poniżej opiszę historię jaka mnie spotkała.
Od nieco ponad roku posiadam laptopa Dell Inspiron 7537. Co jakiś czas pojawia się problem który jak na złość przed pojawieniem się technika, znika. Klawiatura mojego komputera przestaje poprawnie działać. Wyłącza część przycisków, pod klawiszem x mogę znaleźć opcję trybu samolotowego itp. Reset komputera nie przynosi pożądanego efektu. Mądre głowy z serwisu wymieniły mi klawiaturę już dwukrotnie, problem jednak zawsze wracał. Piszę właśnie z klawiatury podpiętej pod port USB (działa poprawnie). Nie mam zamiaru po raz trzeci wymieniać klawiatury, a po upływie dwóch lat samemu finansować tej sprawy. Zawiodłem się na serwisie Della, który nie kiwną palcem by rozwiązać faktyczny problem tylko zastosował działanie profilaktyczne.
Proszę o pilną pomoc. Bez klawiatury ani rusz ze studiami i pracą, a sesja nadchodzi.
Pozdrawiam
PS od jakiegoś czasu komputer wyłącza się strasznie długo. Kiedy natomiast przestawiam go w tryb hibernacji stopuje mi zegar. Gdy wybudzam go po 5 godzinach pokazuje starą godzinę. Ktoś wie o co chodzi?
Dell Inspiron 7537 klawiatura
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: Dell Inspiron 7537 klawiatura
Jeśli co jakiś czas nie działa to sugeruje popatrzeć jakie programy są uruchomione w tle.
A co z taśmą od klawiatury? Może któraś część nie styka.. Odepnij, sprawdź wzrokowo i dociśnij (nie łamiąc zatrzasków). Reinstalacja systemu (jeśli na fabrycznych ustawieniach nie ma poprawy) jest najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem. Wykluczy to problem sprzętowy i lub programowy a odświeżenie systemu powinno przyspieszyć jego działanie (jeśli dysk jest sprawny) . Automatyczne aktualizacje sugeruje wyłączyć (przynajmniej na czas sprawdzenia).
To nie hibernacja stopuje zegar. Pokazuje w biosie czy w windows (niepoprawną godzinę)?
A co z taśmą od klawiatury? Może któraś część nie styka.. Odepnij, sprawdź wzrokowo i dociśnij (nie łamiąc zatrzasków). Reinstalacja systemu (jeśli na fabrycznych ustawieniach nie ma poprawy) jest najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem. Wykluczy to problem sprzętowy i lub programowy a odświeżenie systemu powinno przyspieszyć jego działanie (jeśli dysk jest sprawny) . Automatyczne aktualizacje sugeruje wyłączyć (przynajmniej na czas sprawdzenia).
To nie hibernacja stopuje zegar. Pokazuje w biosie czy w windows (niepoprawną godzinę)?
Ostatnio zmieniony 21 sty 2016, 18:55 przez piotr_solek, łącznie zmieniany 2 razy.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dell Inspiron 7537 klawiatura
Witaj.
Co oznacza co jaki
Co oznacza co jaki
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dell Inspiron 7537 klawiatura
Witaj.
Co oznacza co jakiś czas? Czy po wymianie klawiatury problemu nie było i znów po czasie wrócił?
Co oznacza co jakiś czas? Czy po wymianie klawiatury problemu nie było i znów po czasie wrócił?
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], Mike83