Dell Inspiron 5558 Problem z grafiką
: 12 sty 2016, 19:42
Witam,
Dwa tygodnie temu kupiłam nowego laptopa - Dell Inspiron 15-5558-3659 (Intel Core i7-5500U, GeForce 920M + Intel HD Graphics 5500, Windows 8.1) i od samego początku występował problem podczas grania w gry. Po jakimś czasie od włączenia gry (czasem jest to 5 min., a czasem 2 godz.) gra się zawiesza i pojawiają się artefakty, a chwilę poźniej zawiesza się cały laptop. Kiedy uda mi się wyłączyć grę przy użyciu menadżera urządzeń zanim dojdzie do zawieszenia się laptopa to pojawia się błąd ""Sterownik ekranu nVidia Windows Kernel Model Driver... przestał działać ale odzyskał sprawność". Czasami zamiast zawieszenia się gry pojawia się blue screen z kodem błędu "VIDEO_DXGKRNL_FATAL_ERROR". Dzieje się tak praktycznie przy wszystkich grach (np. Hearthstone). Próbowałam zaktualizować sterowniki, a także zainstalować ich starszą wersję, jednak problem wciąż się powtarzał. Czy wie ktoś może co może być jego przyczyną i jak go rozwiązać?
Dwa tygodnie temu kupiłam nowego laptopa - Dell Inspiron 15-5558-3659 (Intel Core i7-5500U, GeForce 920M + Intel HD Graphics 5500, Windows 8.1) i od samego początku występował problem podczas grania w gry. Po jakimś czasie od włączenia gry (czasem jest to 5 min., a czasem 2 godz.) gra się zawiesza i pojawiają się artefakty, a chwilę poźniej zawiesza się cały laptop. Kiedy uda mi się wyłączyć grę przy użyciu menadżera urządzeń zanim dojdzie do zawieszenia się laptopa to pojawia się błąd ""Sterownik ekranu nVidia Windows Kernel Model Driver... przestał działać ale odzyskał sprawność". Czasami zamiast zawieszenia się gry pojawia się blue screen z kodem błędu "VIDEO_DXGKRNL_FATAL_ERROR". Dzieje się tak praktycznie przy wszystkich grach (np. Hearthstone). Próbowałam zaktualizować sterowniki, a także zainstalować ich starszą wersję, jednak problem wciąż się powtarzał. Czy wie ktoś może co może być jego przyczyną i jak go rozwiązać?