Strona 1 z 1

Dell Inspiron 17 5000 Series - bluescreen i zawiechy

: 05 wrz 2015, 16:38
autor: lebiatur
Witam Serdecznie,

posiadam właśnie tego Della od miesiąca i od początku był dla mnie dziwny jest to model 5758- 1TB, 2GB,4x2.4Ghz 17.3". Pierwszego dnia już wywalił mi bluescreen z kodem błędu HARDWARE_FAILURE. Zrobiłem na nim teraz windows 10 i dalej się dzieje to samo, a najgorsze jest to, że podczas korzystania z jakiejkolwiek aplikacji, czy też przeglądarki po około 45 min zawiesza się - nie można wyjść do menadżera, do startu, nic! Działa wtedy tylko przycisk ON/OFF i tak po kilka razy dziennie. Sterowniki itd. mam poinstalowane, więc wątpię, żeby to było przyczyną.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Nie bardzo wiem co dalej robić, czy wysyłać na ten niepolecany serwis, czy samemu coś ingerować?

Pozdrawiam.

Re: Dell Inspiron 17 5000 Series - bluescreen i zawiechy

: 07 wrz 2015, 12:43
autor: Karoolcia
Witaj :)
System Windows 10 nie jest jeszcze w pełni sprawnym systemem, dlatego lepiej nie aktualizować go teraz, tylko po jakimś czasie, gdy wprowadzą jakieś łatki lub jak sterowniki będą pewniejsze. Co do tego błędu - tutaj masz artykuł co zrobić gdy masz ten problem:
http://www.dell.com/support/article/us/ ... N114988/PL
Jak na razie zrób to, co tam piszą. Jak to nie pomoże to wtedy pomyślimy o serwisie ;)

P.S.: Diagnostykę Dell można włączyć już z menu BIOSa przy włączaniu laptopa. Naciskaj F12 przy włączaniu laptopa aż wyskoczy opcja wyboru rozruchu. Tam będzie opcja diagnostyki.