Hmm... Jeszcze myślę nad rozwiązaniem bo to mi nie daje spokoju
A odhaczyłaś zaawansowane opcję w dźwięku? Tam są dwie opcje:
- "Zezwalaj aplikacjom na przejmowanie wyłącznej kontroli nad tym urządzeniem",
- "Nadaj priorytet aplikacjom w trybie wyłączności".
Jeśli nie to odhacz je.
Zobacz też, czy jak będziesz słuchała ich przez słuchawki też będą słyszeć szumy. Zobaczymy wtedy, czy problemem faktycznie jest mikrofon, a może głośniki. Wiem, że głośniki pracują bardzo dobrze, ale w Skype są inne ustawienia, które mogą zmieniać pracę głośników.
Również jest też jedno wytłumaczenie. Głośniki są dalej od mikrofonu (mikrofon u Ciebie jest prawdopodobnie koło kamerki, czyli u góry), więc może odbierać szumy od głośników. Jeśli słuchawki pomogą, to wszystko będzie działało prawidłowo i nie trzeba będzie się martwić
Słuchawki możesz kupić najtańsze lub średniej ceny, nie muszą być z wysokiej półki. Ale jak na początek kup najtańsze i sprawdź czy działa. Uwaga, słuchawki nie mogą być firmowe do telefonów (Samsung, Nokia, LG itp.), bo nie będą działały, ponieważ nie będą wykrywalne przez system. Nie muszą być akurat te duże, tylko zwykłe, małe (np. Panasonic, Philips, Sony albo z tańszych marek).