Inspiron 5537 AMD problem

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Lu
Luque
Posty: 1
Rejestracja: 08 maja 2014, 21:55

Inspiron 5537 AMD problem

Postautor: Luque » 08 maja 2014, 22:02

Witam serdecznie. Otóż mam problem z grafiką w laptopie. A mój problem polega na tym, że grafika moim zdaniem po prostu nie działa. nie wierze, że w grze CS 1.6... grafika fakt. trzyma równe 100 fps, pingi oscylują w granicach 25 a klatki mam straszne, irytuje mnie to nieziemsko. Czytałem, że Windows 7 i ta grafika po prostu się gryzą... ale przez pewien okres gra działała bezproblemowo i nie jest to wina wersji gry, gdyż ściągałem ją ze steama.
Parametry laptopa : i5 4200 1.6 Ghz. 2.3 Ghz
8 gb ramu
grafika Intel HD 4400
grafika AMD Radeon HD 8850M

Nie chce używać windowsa 8... proszę o pomoc.

PS. w menedżerze urządzeń "to urządzenie działa poprawnie" a po reinstalacji tylko na grafice zintegrowanej fps stałe 60 lecz gra pływała.. a żeby taki sprzęt pocił się przy 1.6 no nie wierze...

Pozdrawiam.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Inspiron 5537 AMD problem

Postautor: MarekatDell » 15 maja 2014, 16:17

Gdyby grafika nie działała to nie miał byś obrazu. Jeśli grafika generuje 100 klatek na sekundę to moim zdaniem bardzo dobry wynik i nie jest to klatkowanie lecz mogą występować mikro przycięcia. Może to być spowodowane ustawieniami w panelu AMD, może to być kwestia ustawień zasilania, może to być dysk twardy lub sterowniki. Aby się upewnić na początek wykonaj wbudowaną diagnostykę, albo z poziomu boot menu (F12 podczas startu systemu) albo poprzez aplikację MY DELL. Jeśli diagnostyka nie pokaże żadnego błędu to możesz przejść do testu jakimś benchmarkiem np. 3Dmark, wklej info ile dostajesz punktów, następnie sterowniki do grafiki ze strony producenta układu, pomóc może również ponowna instalacja gry.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]