Witaj robiq,
Polecam w pierwszej kolejności uruchomić wbudowaną diagnostykę aby sprawdzić czy nie ma jakiegoś problemu sprzętowego. Jak widzisz logo DELL podczas uruchamiania, wciskaj pulsacyjnie klawisz F12, następnie z menu rozruchu wybierz opcję diagnostic, rozpocznie się test podzespołów, który w końcowej fazie pokaże kod błędu lub informację o tym, że wszystko jest ok. Gdy będziesz mieć kod błędu wklej go tutaj, jeśli wszystko będzie ok zajmiemy się software'em.
Pozdrawiam
M.
problem z uruchomieniem
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: problem z uruchomieniem
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: problem z uruchomieniem
Właśnie dlatego poprosiłem o zrobienie diagnostyki z poziomu BIOS'u, sformatowanie dysku i usunięcie partycji nie powoduje jej usunięcia bo jest ona zapisana w BIOSie komputera. Wklejone zrzuty z systemu nic nie mówią, jeśli występuje bluescreen w pierwszej kolejności trzeba ustalić jego pochodzenie, może być z powodu software'u ( 90% przypadków ), może być hardware ( reszta ). Proszę o zrobienie wbudowanej diagnostyki w celu wykluczenia bądź potwierdzenia usterki sprzętu, jeśli to nie sprzęt w dalszej kolejności zajmiemy się oprogramowaniem, BSOD może powodować jakiś sterownik lub aplikacja.
Pozdrawiam
M.
Pozdrawiam
M.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: problem z uruchomieniem
Nie, nie zapisują się.
W przypadku problemu wyświetlany jest kod błędu lub wiadomość o błędzie.
Gdy wszystko jest ok, diagnostyka kończy się komunikatem " no problem has been detected ".
Teraz pozostają dwa pytania:
Dysk był czyszczony z każdej partycji i system zainstalowany na czysto z płyty Dell'owskiej ?
A kolejność instalacji sterowników została zachowana ?
W przypadku problemu wyświetlany jest kod błędu lub wiadomość o błędzie.
Gdy wszystko jest ok, diagnostyka kończy się komunikatem " no problem has been detected ".
Teraz pozostają dwa pytania:
Dysk był czyszczony z każdej partycji i system zainstalowany na czysto z płyty Dell'owskiej ?
A kolejność instalacji sterowników została zachowana ?
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]