Komunikat przy włączaniu - N5110
: 11 maja 2013, 13:30
Hej, jestem (nie)szczęśliwą posiadaczką Inspirona N5110 (procesor Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU 2.50GHz, 8GB RAM, 64-bitowy system operacyjny, Windows 7 ), który wciąż przysparza mi coraz to nowszych problemów. Mam go od października, a już 3 razy był w serwisie (2 razy wymieniana płyta, raz dysk i matryca).
Od kilku dni, nie za każdym razem, przy włączaniu, pojawia się komunikat (na czarnym tle) o następującej tresci:
Realtek PCIe FE Family Controller Services v1.24 (10/07/10)
PXE - E61: Media test Failure check cable
PXE - MOF: Exiting PXE ROM
Reboot and Select proper Boot device or insert Boot Media in selected Boot device and press any key
Intel UNDI, PXE - 2.1 (build 083)
Copyright (C) 1997-2000 Intel Corporation
This product is covered by one or more of following patents:
US5, 307, 459, US5, 434, 872 US5. 732, 094, US6, 570, 884, US6, 115, 776 and US6, 327, 625.
Po zresetowaniu działa poprawnie.
Jestem totalnym laikiem, nie mam pojęcia co to może oznaczać. Czy może ktoś z Ws miał podobny przypadek? Nie wiem czy to może być coś poważnego i dzwonić de serwisu, czy może wystarczy coś zmienić w ustawieniach...? Wydaje mi się, że ten problem pojawia się od momentu wymiany matrycy, czyli od jakichś 2 tygodni.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek info.
Pozdrawiam
Od kilku dni, nie za każdym razem, przy włączaniu, pojawia się komunikat (na czarnym tle) o następującej tresci:
Realtek PCIe FE Family Controller Services v1.24 (10/07/10)
PXE - E61: Media test Failure check cable
PXE - MOF: Exiting PXE ROM
Reboot and Select proper Boot device or insert Boot Media in selected Boot device and press any key
Intel UNDI, PXE - 2.1 (build 083)
Copyright (C) 1997-2000 Intel Corporation
This product is covered by one or more of following patents:
US5, 307, 459, US5, 434, 872 US5. 732, 094, US6, 570, 884, US6, 115, 776 and US6, 327, 625.
Po zresetowaniu działa poprawnie.
Jestem totalnym laikiem, nie mam pojęcia co to może oznaczać. Czy może ktoś z Ws miał podobny przypadek? Nie wiem czy to może być coś poważnego i dzwonić de serwisu, czy może wystarczy coś zmienić w ustawieniach...? Wydaje mi się, że ten problem pojawia się od momentu wymiany matrycy, czyli od jakichś 2 tygodni.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek info.
Pozdrawiam