N7720 problemy z kartą graficzną
: 20 sty 2013, 15:51
Na początku chciałbym się ze wszystkimi przywitać. Jestem tu nowy i od 2 tygodni świeżym posiadaczem lapka firmy Dell. Do zakupu skłoniła mnie dobra opinia o marce. Niestety od razu się srogo rozczarowałem i postanowiłem zasięgnąć opinii znawców tematu. Kilka słów o sprzęcie: Inspiron 7720SE i73630, Intel HD Graphics 4000, Nvidia Geforce 650M 2GB, 16GB RAM, SSD120GB + HDD1TB, Win8 64-bit.
Po odebraniu laptopa od razu pojawiły się problemy: raz widzi raz nie widzi kartę graficzną Nvidia, pojawia się niebieski ekran i reset systemu z powodu błędu Kod12 - brak zasobów systemowych dla karty Nvidia, oraz inne błedy z nazwami IRQ, Kernel, itd. Zareklamowałem laptopa i wysłałem do serwisu gwarancyjnego. 2 dni temu wrócił z serwisu, wymieniono płytę główną i dalej te same problemy a nawet więcej czyli znowu nie wykrywa karty graficznej Nvidia tym razem na dobre (poprzednio czasami widział), znowu pojawiają się niebieskie ekrany i reset systemu ale trochę rzadziej niż poprzednio, do tego przy grzebaniu w laptopie serwis uszkodził mi subwoofer wewnętrzny bo zaczął trzeszczeć Jestem wściekły bo kupiłem za niemałą kasę sprzęt wydaje mi się wysokiej klasy i dobrej firmy i od razu takie problemy a do tego serwis okazał się kpiną. Oczywiście jutro znowu biegnę do serwisu ale może Wy mi coś doradzicie? Może znacie już te problemy i wiecie o co chodzi? Proszę o pomoc. Dzięki.
Po odebraniu laptopa od razu pojawiły się problemy: raz widzi raz nie widzi kartę graficzną Nvidia, pojawia się niebieski ekran i reset systemu z powodu błędu Kod12 - brak zasobów systemowych dla karty Nvidia, oraz inne błedy z nazwami IRQ, Kernel, itd. Zareklamowałem laptopa i wysłałem do serwisu gwarancyjnego. 2 dni temu wrócił z serwisu, wymieniono płytę główną i dalej te same problemy a nawet więcej czyli znowu nie wykrywa karty graficznej Nvidia tym razem na dobre (poprzednio czasami widział), znowu pojawiają się niebieskie ekrany i reset systemu ale trochę rzadziej niż poprzednio, do tego przy grzebaniu w laptopie serwis uszkodził mi subwoofer wewnętrzny bo zaczął trzeszczeć Jestem wściekły bo kupiłem za niemałą kasę sprzęt wydaje mi się wysokiej klasy i dobrej firmy i od razu takie problemy a do tego serwis okazał się kpiną. Oczywiście jutro znowu biegnę do serwisu ale może Wy mi coś doradzicie? Może znacie już te problemy i wiecie o co chodzi? Proszę o pomoc. Dzięki.