Reklamacja monitora U2515H
: 20 gru 2017, 16:37
Witam,
Kontakt e-mail z Dell ZEROWY. Na moje e-maile nie odpowiadają.
Kontakt telefoniczny porażający...Konsultant się "konsultuje" z kierownikiem,
ja wiszę na linii, licznik bije a ja płacę. Efekt: podniesienie ciśnienia...
Sprawa dotyczy: Dell Service Request: Reference # 17338738105
Service Tag: J9BPHD2. Monitor U2515H buczy.
Pierwszy raz przysłano mi monitor o rok i 8-mcy starszy od reklamowanego,
więc następnego dnia kurier zabrał go do Dell. Nastała cisza. Po kolejnym kontakcie z BOK przysłano mi monitor nieco młodszy, ale starszy o ROK od mojego, który reklamowałem... Oczywiście monitor z "gatunku" Refurbished, który mogłem kupić dużo taniej.
Reklamacja ciągnie się od 24 listopada br. i końca nie widać.
Proszę o pomoc - do kogo mam zadzwonić lub napisać, aby zakończyć tę ciuciubabkę. Z góry serdecznie dziękuję.
c.aleksander@wp.pl
Kontakt e-mail z Dell ZEROWY. Na moje e-maile nie odpowiadają.
Kontakt telefoniczny porażający...Konsultant się "konsultuje" z kierownikiem,
ja wiszę na linii, licznik bije a ja płacę. Efekt: podniesienie ciśnienia...
Sprawa dotyczy: Dell Service Request: Reference # 17338738105
Service Tag: J9BPHD2. Monitor U2515H buczy.
Pierwszy raz przysłano mi monitor o rok i 8-mcy starszy od reklamowanego,
więc następnego dnia kurier zabrał go do Dell. Nastała cisza. Po kolejnym kontakcie z BOK przysłano mi monitor nieco młodszy, ale starszy o ROK od mojego, który reklamowałem... Oczywiście monitor z "gatunku" Refurbished, który mogłem kupić dużo taniej.
Reklamacja ciągnie się od 24 listopada br. i końca nie widać.
Proszę o pomoc - do kogo mam zadzwonić lub napisać, aby zakończyć tę ciuciubabkę. Z góry serdecznie dziękuję.
c.aleksander@wp.pl