Strona 1 z 1

Reklamacja monitora U2515H

: 20 gru 2017, 16:37
autor: mikroczar
Witam,
Kontakt e-mail z Dell ZEROWY. Na moje e-maile nie odpowiadają.
Kontakt telefoniczny porażający...Konsultant się "konsultuje" z kierownikiem,
ja wiszę na linii, licznik bije a ja płacę. Efekt: podniesienie ciśnienia...
Sprawa dotyczy: Dell Service Request: Reference # 17338738105
Service Tag: J9BPHD2. Monitor U2515H buczy.
Pierwszy raz przysłano mi monitor o rok i 8-mcy starszy od reklamowanego,
więc następnego dnia kurier zabrał go do Dell. Nastała cisza. Po kolejnym kontakcie z BOK przysłano mi monitor nieco młodszy, ale starszy o ROK od mojego, który reklamowałem... Oczywiście monitor z "gatunku" Refurbished, który mogłem kupić dużo taniej.
Reklamacja ciągnie się od 24 listopada br. i końca nie widać.
Proszę o pomoc - do kogo mam zadzwonić lub napisać, aby zakończyć tę ciuciubabkę. Z góry serdecznie dziękuję.

c.aleksander@wp.pl

Re: Reklamacja monitora U2515H

: 21 gru 2017, 06:55
autor: piotr_solek
http://www.dell.com/support/article/uk/ ... e-?lang=en

Sprawdź czy monitor nie kwalifikuje się bezpośrednio do zwrotu. Nie po to kupujemy "nowy sprzęt" by w ramach gwarancji dostać sprzętowe wybraki.

Re: Reklamacja monitora U2515H

: 21 gru 2017, 12:19
autor: mikroczar
Witam, dziękuję za zainteresowanie. Przesłany przez Pana link dotyczy zgłoszenia serwisowego, które kilkakrotnie (telefonicznie i e-mailem zgłaszałem
do BOK). Efektem tych zgłoszeń było dwukrotne przysłanie starych monitorów, których nie przyjąłem, odsyłając do Dell - jak to Pan słusznie nazwał "wybraki.
Dell unika kontaktów e-mailowych, aby nie było śladów... Tak sądzę,
ponieważ pisałem na wiele adresów e-maile, na które nie otrzymałem
odpowiedzi. Nawet ostatnio "zdobyty" adres: piotr_heszen@dell okazał się "głuchy". Ręce opadają, ciśnienie się podnosi, a tu trzeba żyć...
Wg. mnie kwalifikuje się do wymiany na nowy, bo "buczy".

Z poważaniem, Aleksander (mikroczar) c.aleksander@wp.pl