Do gry to tylko PS3!
-
Ma
Do gry to tylko PS3!
Kto kupuje komputery do gier ?
Wg mnie to totalnie bez sensu. Co chwile trzeba wymieniać dyski, grafiki, ramy itd. Na konsoli jest wszystko - wszystko działa perfect ! Nie trzeba inwestować dodatkowej kasy w drogą rozbudowę. Jedyny minus to drogie gry. Ale od czego jest ceneo i inne porównywarki ? Żeby było taniej ! Pozdrawiam wszystkich posiadaczy PS3 !
Wg mnie to totalnie bez sensu. Co chwile trzeba wymieniać dyski, grafiki, ramy itd. Na konsoli jest wszystko - wszystko działa perfect ! Nie trzeba inwestować dodatkowej kasy w drogą rozbudowę. Jedyny minus to drogie gry. Ale od czego jest ceneo i inne porównywarki ? Żeby było taniej ! Pozdrawiam wszystkich posiadaczy PS3 !
-
Bo
Re: Do gry to tylko PS3!
A jedna masa ludzi gra na tych komputerach więc coś w tym jest ;P
Co do konsoli mam jakoś zraze do marki sony wybierając między ps a xbox wybrał bym xboxa chociaż nie potrafie uargumentować mojego wyboru ponieważ nie znam się na tym.
Jestem w 100% wychowany na Nintendo.
Gameboy i NES to moje "miłości" z dzieciństwa Nintendo idzie do przodu (nintendo wii) a ps stale wypuszcza ten sam rodzaj konsoli. W samego GB gram sobie do dzisiaj ^^
Narazie konsoli pożądnej stacjonarnej nie posiadam i puki co nie planuje. Moje wymagania w pełni zaspokaja komputer
Co do konsoli mam jakoś zraze do marki sony wybierając między ps a xbox wybrał bym xboxa chociaż nie potrafie uargumentować mojego wyboru ponieważ nie znam się na tym.
Jestem w 100% wychowany na Nintendo.
Gameboy i NES to moje "miłości" z dzieciństwa Nintendo idzie do przodu (nintendo wii) a ps stale wypuszcza ten sam rodzaj konsoli. W samego GB gram sobie do dzisiaj ^^
Narazie konsoli pożądnej stacjonarnej nie posiadam i puki co nie planuje. Moje wymagania w pełni zaspokaja komputer
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Kontaktowanie: