Doświadczenie z ProSupport

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Ja
Jasiu
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2025, 10:26

Doświadczenie z ProSupport

Postautor: Jasiu » 13 lut 2025, 10:42

Cześć

Jakie macie obecnie doświadczenie z serwisem Dell Pro Support?

Pytam, bo moje zgłoszenie jest obsługiwane już trzeci miesiąc. Serwisanci wymieniali części ale najwidoczniej na kolejne nie w pełni sprawdzone i generalnie lekceważą problem.

Moje doświadczenie z przed paru lat jest bardzo pozytywne. To był najlepszy serwis na świecie, nigdy nie czekałem dłużej niż 24h i wszystko było zrobione bez problemu a teraz to nie ma prawa się nazywać nawet Basic Support tylko "Jak przyjdzie nam ochota to naprawimy"

Od 19lat pracuję z Dellami i je rekomenduję ale ta usługa serwisowa i przeboje z serwisem zmieniła moje zdanie do tego stopnia, że rozważam zmianę dostawcy sprzętu w firmie.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]