Witam.
Wczoraj włączając laptop wyskoczył komunikat o potrzebie wymiany baterii.
Dziś po uruchomieniu sprzętu wyskoczył niebieski ekran z napisami, który znika po ułamku sekundy, więc nie mogę z niego nic wyczytać.
Po tym laptop włącza się od nowa z 2 wyborami:
-Naprawa, która przekierowuje do tego okna w którym i tak nie da się nic naprawić
https://prnt.sc/mjk38h
-2 sposób włącza od nowa laptop i sytuacja z niebieskim ekranem się powtarza.
A to wyniki diagnostyki:
https://prnt.sc/mjk6dy - informacja zaraz po włączeniu diagnostyki
https://prnt.sc/mjk690 - Potwierdzenie sprawdzania 30 minutowego
https://prnt.sc/mjk6ny - końcowy wynik diagnostyki.
Nie wiem od czego zależy problem, lecz zależy mi jedynie na danych które są na tym laptopie.
Więc mam następujące pytania; Czy ktoś wie jak uporać się z tym problemem? Oraz czy ten problem nie wpłynie na zdjęcia i pliki zapisane na dysku. Jestem totalnym laikiem w sprawach komputerowych, więc przed jakimkolwiek działaniem wolę doinformować się od"fachowców" ^^
Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc
Dell E6510 nie włącza się.
-
br
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 wrz 2019, 08:50
Re: Dell E6510 nie włącza się.
Dysk przeszedł test pozytywnie, RAM też. Wygląda to ewidentnie na jakiś techniczny problem z kartą graficzną. Poszukaj w internecie co oznacza kod błędu 2000-0334.
PS. Dysk można wykręcić z laptopa i włożyć do zwykłego PCta i będzie działać lub użyć jako zewnętrznego dysku, jak masz jakąś kieszeń na USB pod ręką (zakładam, że to SATA).
__________________
www
PS. Dysk można wykręcić z laptopa i włożyć do zwykłego PCta i będzie działać lub użyć jako zewnętrznego dysku, jak masz jakąś kieszeń na USB pod ręką (zakładam, że to SATA).
__________________
www
Wróć do „Laptopy Dell Latitude”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]