Dell E6510 nie włącza się.

Problemy związane z: Laptop Dell Latitude
Re
Revelus
Posty: 1
Rejestracja: 11 lut 2019, 14:01

Dell E6510 nie włącza się.

Postautor: Revelus » 11 lut 2019, 14:22

Witam.
Wczoraj włączając laptop wyskoczył komunikat o potrzebie wymiany baterii.
Dziś po uruchomieniu sprzętu wyskoczył niebieski ekran z napisami, który znika po ułamku sekundy, więc nie mogę z niego nic wyczytać.
Po tym laptop włącza się od nowa z 2 wyborami:
-Naprawa, która przekierowuje do tego okna w którym i tak nie da się nic naprawić
https://prnt.sc/mjk38h
-2 sposób włącza od nowa laptop i sytuacja z niebieskim ekranem się powtarza.
A to wyniki diagnostyki:
https://prnt.sc/mjk6dy - informacja zaraz po włączeniu diagnostyki
https://prnt.sc/mjk690 - Potwierdzenie sprawdzania 30 minutowego
https://prnt.sc/mjk6ny - końcowy wynik diagnostyki.

Nie wiem od czego zależy problem, lecz zależy mi jedynie na danych które są na tym laptopie.
Więc mam następujące pytania; Czy ktoś wie jak uporać się z tym problemem? Oraz czy ten problem nie wpłynie na zdjęcia i pliki zapisane na dysku. Jestem totalnym laikiem w sprawach komputerowych, więc przed jakimkolwiek działaniem wolę doinformować się od"fachowców" ^^
Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc :)


br
brak
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2019, 08:50

Re: Dell E6510 nie włącza się.

Postautor: brak » 10 wrz 2019, 09:00

Dysk przeszedł test pozytywnie, RAM też. Wygląda to ewidentnie na jakiś techniczny problem z kartą graficzną. Poszukaj w internecie co oznacza kod błędu 2000-0334.

PS. Dysk można wykręcić z laptopa i włożyć do zwykłego PCta i będzie działać lub użyć jako zewnętrznego dysku, jak masz jakąś kieszeń na USB pod ręką (zakładam, że to SATA).



__________________
www


Wróć do „Laptopy Dell Latitude”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]