Prośba o informacje na temat Firmware...

Problemy związane z: Laptop Dell Precision
aR
aRfal
Posty: 3
Rejestracja: 22 sty 2017, 13:37

Prośba o informacje na temat Firmware...

Postautor: aRfal » 22 kwie 2019, 10:21

Witam, mam problem z laptopem. Był już trzy razy oddawany do naprawy co około roku. Za każdym razem mówią że to firmware czy jakoś tak. Dają gwarancje na pół roku i później znowu wywala.
A Problem polega na tym ze "komputer się włącza ale pokazuje że nie czyta jednego dysku,(chociaż dyski normalnie działaj) potrafi się czasem sam wyłączyć. A ostatni etapem po kilku tygodniach jest brak reakcji po włączeniu, znaczy się słychać że się włącza ale czarny ekran zostaje i nic się nie da zrobić."
Serwis coś wgrywa i kasują na 350 zł.
Można to jakoś samemu naprawić?
:roll:


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Prośba o informacje na temat Firmware...

Postautor: piotr_solek » 24 kwie 2019, 19:37

Zmień serwis. Bo co to za serwis, jeśli musisz do niego wracać i jeszcze nie dostajesz zadowalającej informacji , co do usterki.

Nie wiem , co to za model, ale wątpię, by za każdym razem była to "wina" firmware'u.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Ma
Max
Dellmania User
Posty: 64
Rejestracja: 22 sty 2014, 15:32

Re: Prośba o informacje na temat Firmware...

Postautor: Max » 03 cze 2019, 02:58

Widocznie .To nie serwis tylko pseudo serwis tylko kasę sciągają .

Obstawiam za uszkodzona sekcją z układem kontroli dysków -zimne luty lub inna usterka. To musi ktos konkretny sprawdzić czy dane elementy elektroniki są sprawne.


Wróć do „Laptopy Dell Precision”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], peter83it