kupiłem używanego laptopa Dell Studio XPS 1640 z Windows 7 Ultimate z oryginalnymi płytami DVD z systemem i kluczem.
Oryginalny dysk musiałem z kilku powodów sformatować, Windows 7 Ultimate wgrałem z płyt i aktywowałem kluczem.
Aby nie tracić wielu godzin na ustawienia i programy, wgrałem backup z mojego innego laptopa Dell Studio 1749 z Windows 7 Home Premium, a następnie zrobiłem upgrade do Windows 7 Ultimate i aktywowałem oryginalnym kluczem - wszytko OK

Pozostał mi mały problem, z którym nie mogę sobie poradzić - nazwa modelu laptopa w informacjach o komputerze.
Wyświetla się model "Studio 1749" (z backup) zamiast prawidłowo "Studio XPS 1640".
W informacjach szczegółowych o komputerze nazwa jest prawidłowa, w BIOS również - załadowałem ustawienia domyślne BIOS, ale nie pomogło...
Być może to za sprawą Dell Support Center/SupportAssist - odinstalowałem go, ale zła nazwa modelu pozostała (może to nie była wina tego programu).
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc i wskazówki, gdzie i jak zmienić nazwę modelu na właściwą.
Z góry dzięki i pozdrawiam
