Witam, mam problem z laptopem. Był już trzy razy oddawany do naprawy co około roku. Za każdym razem mówią że to firmware czy jakoś tak. Dają gwarancje na pół roku i później znowu wywala.
A Problem polega na tym ze "komputer się włącza ale pokazuje że nie czyta jednego dysku,(chociaż dyski normalnie działaj) potrafi się czasem sam wyłączyć. A ostatni etapem po kilku tygodniach jest brak reakcji po włączeniu, znaczy się słychać że się włącza ale czarny ekran zostaje i nic się nie da zrobić."
Serwis coś wgrywa i kasują na 350 zł.
Można to jakoś samemu naprawić?
Prośba o informacje na temat Firmware...
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: Prośba o informacje na temat Firmware...
Zmień serwis. Bo co to za serwis, jeśli musisz do niego wracać i jeszcze nie dostajesz zadowalającej informacji , co do usterki.
Nie wiem , co to za model, ale wątpię, by za każdym razem była to "wina" firmware'u.
Nie wiem , co to za model, ale wątpię, by za każdym razem była to "wina" firmware'u.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
-
Ma
- Dellmania User
- Posty: 64
- Rejestracja: 22 sty 2014, 15:32
Re: Prośba o informacje na temat Firmware...
Widocznie .To nie serwis tylko pseudo serwis tylko kasę sciągają .
Obstawiam za uszkodzona sekcją z układem kontroli dysków -zimne luty lub inna usterka. To musi ktos konkretny sprawdzić czy dane elementy elektroniki są sprawne.
Obstawiam za uszkodzona sekcją z układem kontroli dysków -zimne luty lub inna usterka. To musi ktos konkretny sprawdzić czy dane elementy elektroniki są sprawne.
Wróć do „Laptopy Dell Precision”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]