zasilanie PS2 w Dell Optiplex 7020

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Zb
Zbigniew Hunger
Posty: 1
Rejestracja: 19 wrz 2018, 09:56

zasilanie PS2 w Dell Optiplex 7020

Postautor: Zbigniew Hunger » 19 wrz 2018, 10:07

Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem Dell Optiplex 7020 w obudowie SFF. 6Ze względu na zastosowanie dysku SSD jako systemowego, mam wyłączoną możliwość hibernacji. Ponieważ na panelu tylnym znajdują się dwa gniazda PS2 (klawiatura i mysz), chętnie skorzystałem z tej możliwości i podłączyłem takie urządzenia.
Niestety, pomimo, że w menedżerze urządzeń Windows 10 Pro wyłączyłem możliwość wyprowadzania ze stanu uśpienia przez te urządzenia, w stanie uśpienia obydwa urzadzenia są zasilane i uruchomiają komputer przy lada drgnięciu, czyli opcja nie działa.
To zjawisko nie występuje przy zastosowaniu klawiatury i myszy na USB.
I teraz pytanie: jak rozwiązać ten problem (urządzenia PS2 są dla mnie ważne), aby nie być zmuszonym do stosowania hibernacji i/lub ciągłego włączania i wyłączania komputera?
Dodam jeszcze, że kiedy próbuję uzyskać pomoc w sposób przewidziany w Dell Support Assist pojawia mi się komunikat, że komputer został zarejestrowany w innym kraju (o handlu zagranicznym nie słyszeli?) i czy zgadzam się na przekierowanie na stronę kraju rejestracji, a po kliknięciu OK strona wpada w korkociąg: ponawia wyświetlanie tego komunikatu i domaga się decyzji.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]