Od kilku dni aplikacja Support assist się zawiesza i w żaden sposób nie da się jej naprawić. Nie mogę z tego powodu dokonywać za jej pomocą żadnych aktualizacji. Do chatu z konsultantem na stronie dell oczywiście nie da się dostać.
W załącznikach przesyłam widok okna jaki pojawia mi się po włączeniu aplikacji.
Problem z Support Assist
-
pa
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 cze 2018, 10:48
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: Problem z Support Assist
Sprawdź czy aplikacją działa czy widnieje w zasobniku systemowym jako "nie działająca". Sprawdź czy nie blokuje jej działania jakiś zewnętrzny program (jak antywir). Jeśli robiłeś czyszczenie systemu takim lub podobnym programem (czego nie polecam) to mogło się cuś popsuć. Odinstaluj i zainstaluj (po restarcie) najnowszą wersję.amen
A to nie jest program , od którego zależy płynne działanie komputera. Można go śmiało odinstalować i też będzie po kłopocie. W zależności od modelu laptopa możesz się nie doczekać aktualizacji. A jeśli się pojawią to można je ręcznie zainstalować.
A to nie jest program , od którego zależy płynne działanie komputera. Można go śmiało odinstalować i też będzie po kłopocie. W zależności od modelu laptopa możesz się nie doczekać aktualizacji. A jeśli się pojawią to można je ręcznie zainstalować.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
-
vi
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 maja 2018, 11:35
Re: Problem z Support Assist
Aplikacje SuportAssist i Dell Command Update mają problemy z systemem lub odwrotnie /Windows10/. Można to obserwować w podglądzie wydarzeń.
Np.:
Np.:
<Exception><Type>System.Net.WebException</Type><Message><![CDATA[Nie można rozpoznać nazwy zdalnej: 'downloads.dell.com']]></Message><Source><![CDATA[System]]></Source><StackTrace><![CDATA[ w System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
w eSupport.Common.Client.Core.DownloadHelper.c7830ac1bc4e91dab8bde579f211f329c(String c8673d9709497f3c74ce807a680598785, String c91396822be155ce2c311fce26d8381b0, String c4f92ed345e3cbb336c52d8fa69d33697)]]></StackTrace><SysInfo STag="JJ0YVZ1" SMBIOSMajVer="2" SMBIOSMinVer="7" SMBIOSBIOSVer="A25" SMBIOSPresent="True" Rel_Date="20180201000000.000000+000" DSDVersion="" Vendor="Dell Inc." PName="Latitude E7240" Ident_Num="DESKTOP-QUIGHO5" TimeZone="(UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb" OSName="Microsoft Windows 10 Pro"/><HostIP>127.0.0.1</HostIP></Exception>
Wróć do „Oprogramowanie użytkowe”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika