Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Po
Portal
Dellmania User
Posty: 119
Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14

Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"

Postautor: Portal » 16 lut 2017, 18:06

Witam
Co to jest za rodzaj gwarancji, - Onsite Service After Remote Diagnosis - wystepuje ona w Latitude E7470 ? czym sie ona rozni w praktyce od gwarancji NBD ?


-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"

Postautor: AMSO » 19 lut 2017, 09:05

http://www.dell.com/learn/us/en/vn/lega ... 011_us.pdf
tu masz wszystko. Dużych różnic nie ma.


Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie :)
Po
Portal
Dellmania User
Posty: 119
Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14

Re: Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"

Postautor: Portal » 19 lut 2017, 10:41

pisałem do DELL polska - po podaniu service taga odpisali ze to Next Business Day Onsite w wersji 3 letniej, czyli międzynarodowa gwarancja domowa z opcja prosuport. (nie zauważyłem na stronie dell-a drugiej pozycji ze tez jest "prosuport")
dziękuję za pomoc.


-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]