Witam
Co to jest za rodzaj gwarancji, - Onsite Service After Remote Diagnosis - wystepuje ona w Latitude E7470 ? czym sie ona rozni w praktyce od gwarancji NBD ?
Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"
-
Po
- Dellmania User
- Posty: 119
- Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14
Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"
-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
- AMSO
- Dellmania User
- Posty: 90
- Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17
Re: Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"
http://www.dell.com/learn/us/en/vn/lega ... 011_us.pdf
tu masz wszystko. Dużych różnic nie ma.
tu masz wszystko. Dużych różnic nie ma.
Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie
-
Po
- Dellmania User
- Posty: 119
- Rejestracja: 09 cze 2010, 08:14
Re: Gwarancja "Onsite Service After Remote Diagnosis"
pisałem do DELL polska - po podaniu service taga odpisali ze to Next Business Day Onsite w wersji 3 letniej, czyli międzynarodowa gwarancja domowa z opcja prosuport. (nie zauważyłem na stronie dell-a drugiej pozycji ze tez jest "prosuport")
dziękuję za pomoc.
dziękuję za pomoc.
-----------------------------------------------------------------------------------
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
DELL Latitude 7490, E7470 ; DELL Inspiron 7348 ; DELL Inspiron 5548 ;
ThinkPad L470 (służbowy)
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]